![Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/logo_phpBB.gif) |
Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Forum dla dojrzałych motocyklistów.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B2RT
Moderator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 10:06, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
lasooch napisał: | B2RT, jesteś pewny, że zębatki mają tą samą liczbę zębów co montowane fabrycznie? Opisany wyżej problem zdarza się bardzo często, gdy chce się zmienić przełożenie zębatkami. Trzeba wtedy żonglować ilością zębów przedniej i tylnej, żeby dopasować jeszcze do tego długość łańcucha i żeby złożyć całość na początku regulacji... Dziwne :? |
Zębatki standard 15 i 45. Łańcuch taki jak w serwisówce 110 ogniw.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slayer
Gość
|
Wysłany: Wto 10:37, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Wymieniałem zestaw napędowy DID+Sunstar. Łańcuch standardowa ilość ogniw+standardowe zębatki. Sytuacja taka sama jak u Bartka czyli połowa skali.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B2RT
Moderator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 11:10, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
slayer napisał: | Wymieniałem zestaw napędowy DID+Sunstar.Lańcuch standardowa ilość ogniw+standardowe zębatki.Sytuacja taka sama jak u Bartka czyli połowa skali. |
Mechanik specjalnie zwrócił moją uwagę na to. Bo jak sam powiedział nie raz miał sytuacje, że ktoś mu nie wierzył.
Pokazał mi na próbę jak by było ze 108 ogniwami. Nie było opcji spięcia łańcucha przy całkowicie wkręconej regulacji.
Dodam jeszcze, że niby poprzedni łańcuch miał jeszcze 3,5 kreski do końca. Czyli tylko jedną kreskę mniej niż nowy, ale luzy na zębatce były w okolicach 2milimetrów. Na nowym nie ma prawie w ogóle luzów.
Stary łańcuch podciągnąłem od 12 tyś do 20 praktycznie o jedną kreskę. Czyli w teorii wypadało by, że jest to około 2 kresek na 10 tyś km w takim wypadku regulacja powinna być na 4 a nie 6,5.
Myślę że pozycja "na środku" z nowym zestawem ma sens. Gdyby zaczynało się od zera to włożenie jakiejkolwiek większej zębatki nie wchodziło by w rachubę.
Z drugiej strony nie wiem jak to robią w nowych że jest na zero . Chyba, że nie jest na zero ?!
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HUNTERKILLER
Honorowy SV Rider
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 20:05, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Dołączę do tematu (pomimo że mam S-kę z '99) bo właśnie założyłem nowy zestaw. Jest to DID 108 + Chiarawalli 15 - 45. Założyłem 45 specjalnie żeby sprawdzić jak się będzie zachowywać w takim zestawieniu. Regulacja jest między I a II kreską, ale jeszcze nie jeździłem, a na pewno się trochę naciągnie jeszcze. Pamiętam, że na standardowym przełożeniu było między połówką a jedną kreską przed nią. Ja myślę, że zanim dociągniecie do końca regulacji łańcuch i tak będzie do wywalenia. :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
opal
Stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Śro 23:05, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A ja mam w tej chwili przedostatnią kreskę, łańcuch już kończy żywot, ale jeszcze go męczę. Nie wiem czy nówka była na początku regulacji, czy też nie. Jeśli była na początku regulacji to wniosek z tego, że fajnie jest jak mamy prawie cały zakres do dyspozycji.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B2RT
Moderator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 6:57, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
opal napisał: | A ja mam w tej chwili przedostatnią kreskę, łańcuch już kończy żywot, ale jeszcze go męczę. Nie wiem czy nówka była na początku regulacji, czy też nie. Jeśli była na początku regulacji to wniosek z tego, że fajnie jest jak mamy prawie cały zakres do dyspozycji. |
Opal ale to tak nie działa. Ja miałem 3,5 kreski. Łańcuch naciągnięty na maxa, luz około 20mm a na zębatce odchodził na 3mm.
Łańcucha nie można wyciągać w nieskończoność a zużyciu ulegają również zębatki.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
opal
Stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 10:36, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
B2RT napisał: | opal napisał: | A ja mam w tej chwili przedostatnią kreskę, łańcuch już kończy żywot, ale jeszcze go męczę. Nie wiem czy nówka była na początku regulacji, czy też nie. Jeśli była na początku regulacji to wniosek z tego, że fajnie jest jak mamy prawie cały zakres do dyspozycji. |
Opal ale to tak nie działa. Ja miałem 3,5 kreski. Łańcuch naciągnięty na maxa, luz około 20mm a na zębatce odchodził na 3mm.
Łańcucha nie można wyciągać w nieskończoność a zużyciu ulegają również zębatki. |
Zdaję sobie sprawę z tego. Podałem taki przykład. U mnie kiedy regulacja była na połowie, to łańcuch na zębatce siedział sztywno. Teraz na zębatce łańcuch ma już spory luz.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B2RT
Moderator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 10:59, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Fakt jest taki że gdybym facet mi nie zwrócił na to uwagi czym zmusił mnie do myślenia. Też bym się dziwił: "Jak to, regulacja na połowie przy nowym zestawie?"
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartman
Stały bywalec
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 17:50, 03 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
U mnie po wymianie wygląda to tak, może po prostu miałem więcej szczęścia.
Nie wiem..........
Mechanik powiedział ze zależy to od motocykla.
A tak na marginesie, ile jest tych wszystkich kresek: 6 czy 8?
Trochę zmieniłem.
Zamiast URL do fotek dajemy Img i link z zakładki "direct" to od razu wchodzi do posta.
HUNTERKILLER
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
opal
Stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pon 22:57, 04 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Zmieniłem pod koniec minionego tygodnia u siebie napęd i mam poza połową regulacji. Łańcuch DID i zębatki JT (zestaw jak na foto u Bartmana). Jak kupiłem moto, to miałem więcej zakresu regulacji niż po wymianie na nowy. Widocznie tak musi być. Zębatki 15 i 45 zębów, łańcuch 110 ogniw, czyli tak jak w oryginale dla wersji N. Naciąg i zakres wygląda identycznie jak u B2RT po wymianie.
Bartman napisał: | A masz jakieś doświadczenia z czymś takim?
[link widoczny dla zalogowanych] |
Ja mam doświadczenia i chwalę sobie taki zestaw. Mój domowy wynalazek:
http://www.sv650.fora.pl/akcesoria-tuning,3/scottoiler-home-made-by-opal,3302.html
Ostatnio zmieniony przez opal dnia Pon 23:06, 04 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Gość
|
Wysłany: Śro 13:43, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Mój łańcuch właśnie dogorywa, więc właśnie obdzwoniłem większość sklepów w Polsce. Prawie wszyscy oferują tylko zębatki JT i do tego dowolny łańcuch DID. Ceny - bardzo zróżnicowane.
Pomimo perypetii Bartka zadzwoniłem też do motopasji. Gość z którym rozmawiałem wydaje się rozgarnięty. Mówi, że ma możliwość złożenia zestawu z łańcucha X-ring DID i na zębatkach sunstar - przednią ma na stanie, tylną załatwi, ale ostatecznie ma do mnie jeszcze wieczorem zadzwonić. Cena: 520~530zł.
Napisałem też maila do jotte, odpowiedź po 5min:
"Zestaw oparty na zebatkach Sunstar oraz lancuchu DID x-ring super
wzmocnionym mozemy zaoferowac za 450 pln.
Mam nadzieje, ze oferta jest atrakcyjna?"
Podoba mi się takie podejście.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B2RT
Moderator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Śro 13:52, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Z jotte mam pozytywne doświadczenia.
Do motopasji się zraziłem. Mi też mówili, że wszystko jest na miejscu itp. prawda okazała się inna. Oczywiście co do samego zestawu napędowego nie mogę mieć zastrzeżeń. Tylko obsługa do kitu.
Ostatnio zmieniony przez B2RT dnia Śro 13:52, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slayer
Gość
|
Wysłany: Śro 14:26, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jak do tej pory same pozytywne opinie o jotte słyszałem choć nigdy tam nic nie zamawiałem :wink: Chyba pora to zmienić...
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B2RT
Moderator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Śro 16:27, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja rozmawiałem z Panem Tomkiem Pawluk (nie wiem czy się odmienia).
Na allegro figurują pod nazwą użytkownika "www-motobagaz-pl". Zasadniczo to ta sama firma co jotte, czyli -> [link widoczny dla zalogowanych] i [link widoczny dla zalogowanych] to to samo.
Ściągałem przez nich kufry z Włoch (kappa + stelaż). Pomimo ich sporej straty na kursie € nie było żadnych dyskusji z ich strony(+darmowa wysyłka). Informowany byłem praktycznie o każdym ruchu (kiedy jadą po towar itp) nie było sytuacji, żeby coś obiecali i zapomnieli zadzwonić tak jak to było w motopasji.
Mieli dobre ceny na akcesoria GIVI i Kappy. Plus opcja negocjacji.
Ostatnio zmieniony przez B2RT dnia Czw 6:14, 21 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
opal
Stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Śro 23:48, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja w jotte.pl brałem filtr K&N. Pozytywne wrażenia. Niestety jak kupowałem zestaw napędowy, to odpowiedź uzyskałem po 3 dniach... ich strona też wtedy wyglądała dziwnie. Nie działała poprawnie. Myślałem, że może zakończyli jakimś trafem działalność i dałem sobie z nimi spokój. Zamówiłem u kogoś innego zestaw. I oczywiście jak to w życiu bywa po przelewie kasy otrzymałem odp od jotte.pl. Plułem sobie w brodę, bo w jotte.pl były zębatki Sunstar i w dużo lepszej cenie niż zestaw oparty ja JT, który zamówiłem. Wtedy akurat jakoś się ociągali z odpowiedzią.... o pół dnia za długo :-/
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Gość
|
Wysłany: Pią 12:52, 22 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Zarówno motopasja jak i jotte najwyraźniej prezentują ten sam poziom Obie firmy najpierw niby mają sunstara, a jak przychodzi do płacenia i wysyłki, to następuje długa seria głupawych i średnio artykułowanych dźwięków i okazuje się, że zamiast sunstara mogą mi dać zębatki JT
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B2RT
Moderator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pią 13:48, 22 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli to co mówili ludzie z motopasji jest prawdą to z sunstarem są w PL problemy. Związane są ze zmianą "koordynatora" na Polskę, facet ponoć zawalił sprawę. Ale na ile to prawda nie jestem wstanie ocenić.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
opal
Stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pią 22:52, 22 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Odnośnie Sunstara...Szukając zestawu do swojego konia natrafiłem na kontakt do głównego importera. Zadzwoniłem i otrzymałem odp, że będą dopiero w czerwcu, więc coś jest nie za hallo z Sunstara zębatkami w Polsce. Musiałem założyć JT.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B2RT
Moderator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Sob 9:18, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
opal napisał: | Odnośnie Sunstara...Szukając zestawu do swojego konia natrafiłem na kontakt do głównego importera. Zadzwoniłem i otrzymałem odp, że będą dopiero w czerwcu, więc coś jest nie za hallo z Sunstara zębatkami w Polsce. Musiałem założyć JT. |
Dokładnie, to już jest kolejny sygnał, z kolejnego źródła(tym razem bezpośredniego). Wiec jeśli komuś ktoś oferuje, że może sprowadzić sunstara to radze uważać.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zelu
Świeżak
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin / Gryfino Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 23:12, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Witam
Potrzebuję porady. Muszę wymienić napęd, faktycznie z zębatkami Sunstar'a jest problem. Chyba, że kupię zębatki o niestandardowych przełożeniach. Mam S-ke '99 napęd to 15/44 = 2,93 ( 108 ogniw ). Obecnie, dostępne modele zębatek pasujące do sv-ki jakie znalazłem to:
-przód SUNR1-14 i -16
-tył SUNR-4386-44, -45, -46
Help jestem tu nowy jak dołączyć obrazek, mam fajną tabelkę opisującą stosunek przełożeń różnych zestawów zębatek.
Bardziej zależy mi na przyśpieszeniu niż na prędkości. Na standardowych przełożeniach motocykl jechał 210km/h. Z moich obliczeń wynika, że przy takiej samej prędkości obrotowej jak (15/44) przy 210km/h, moto osiągnie następujące prędkości:
1- 14/44 196V
2- 14/45 192V
3- 14/46 188V
4- 16/44 225V
5- 16/45 220V
6- 16/46 215V
W rachubę wchodzi tylko pierwszy zestaw, ale tu nasuwa się pytanie czy 108 ogniw to czasem nie za dużo? Ma może ktoś doświadczenie w tym zakresie? (nie wiem czy jeden ząbek robi jakąś dużą różnicę)
Nie znalazłem co prawda Sunstar'a z 47 zębami ale 16/47 (4 ząbki więcej) ma się tak samo jak 15/44. Ma ktoś jakiś pomysł jak wówczas sprawdzić ile ogniw musi mieć łańcuch?
Czy nie bawić się i kupić zębatki JT Sprockets (łańcuch: DID 525 X-VM)?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bart322
Świeżak
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy / Kraków Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pią 7:08, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
W poprzednim moto, jak okazalo sie, ze lancuch przyszedl 2 ogniwa za krotki, to kupilem przednia zebatke 1 zabek mniejsza i udalo sie to zalozyc tak, ze oska kola byla na samym poczatku regulacji, a lancuch byl naciagniety moze nawet troszke za bardzo.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spazz
Kontaktowy
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Śląsk Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 16:07, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A do lytra? Wymienial juz ktos? Ile ogniw maja zebatki od Nki a ile od Ski?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
murek
Świeżak
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kołobrzeg / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 15:11, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja zapytam o zębatki SJ, w jotta.pl powiedzieli o tym że DID poleca je jako zamiennik, zna ktoś? Jak to wygląda w porównaniu z Sunstarem czy JT?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomK-Dgun
Świeżak
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 18:34, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Czytam tak o tych różnicach w długości łańcucha, problemów że naciąg wychodzi w połowie.
Może to dlatego że SV650S ma wahacz dłuższy o 5 mm w porównaniu ze swoim nieobudowanym rodzeństwem.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kacperski
Stały bywalec
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Milanówek Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 19:32, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
TomK-Dgun napisał: | Czytam tak o tych różnicach w długości łańcucha, problemów że naciąg wychodzi w połowie.
Może to dlatego że SV650S ma wahacz dłuższy o 5 mm w porównaniu ze swoim nieobudowanym rodzeństwem. ![Wesoly](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_smile.gif) |
Dokładnie, łańcuch do S powinien być o 2 oczka dłuższy.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
selisek
Stały bywalec
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kęty/Kraków Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 19:58, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
S - ka ma tez 44 zebow zebatke z tylu 110 ogniw
N - ka ma 45 zebow z tylu 108 ogniw
Przod to 15 dla obu przypadkow
Z tego co pamietam.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macko
Gość
|
Wysłany: Śro 11:19, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
...
Ostatnio zmieniony przez macko dnia Wto 13:51, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sirmariano
Gość
|
Wysłany: Śro 11:51, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Nie chciałem specjalnie zakładać nowego tematu ale skoro ktos już odgrzał kotleta to się podepnę. Wszyscy zamawiają łańcuch DiD z kosmosu to rozumiem i jest to oczywiste. Ale każdy też wskazuje przewagę zębatek Sunstara nad zębatkami JT. I tu pytanie. Czy ktoś z was wymieniał napęd ze względu na zębatki? Czy może zawsze pada łańcuch a zębatki zmieniacie przy okazji bo trzeba? Pytam bo zastanawiam się nad tym, sensem pakowania się w zębatki z kosmosu skoro one mogą nie mieć szansy się uszkodzić. Nie mowie tu o zębatkach z papieru tylko o zębatkach JT.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Gość
|
Wysłany: Śro 12:22, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
sirmariano napisał: | Nie chciałem specjalnie zakładać nowego tematu ale skoro ktos już odgrzał kotleta to się podepnę. Wszyscy zamawiają łańcuch DiD z kosmosu to rozumiem i jest to oczywiste. Ale każdy też wskazuje przewagę zębatek Sunstara nad zębatkami JT. I tu pytanie. Czy ktoś z was wymieniał napęd ze względu na zębatki? Czy może zawsze pada łańcuch a zębatki zmieniacie przy okazji bo trzeba? Pytam bo zastanawiam się nad tym, sensem pakowania się w zębatki z kosmosu skoro one mogą nie mieć szansy się uszkodzić. Nie mowie tu o zębatkach z papieru tylko o zębatkach JT. |
Przeważnie jest tak jak piszesz. Ale w którymś motocyklu miałem też tak, że łańcuch jeszcze był dobry, a zęby były już zaostrzone w szpilki i zaczynały się pochylać. Więc może kupując super-hiper-turbo wzmocniony łańcuch DIDa, warto też dobrać porządne zębatki. A różnica cenowa między Sunstarem i JT nie jest znowu taka duża.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sirmariano
Gość
|
Wysłany: Śro 13:16, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No cenowo różnicy nie ma wielkiej ale jakoś zawsze jest problem z dostępnością. Myślę, że do 650 nie ma sie co spuszczać nad wyciąganiem sunstarów spod ziemi skoro to nei zębatka jest najsłabszym ogniwem
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|