 |
Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Forum dla dojrzałych motocyklistów.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B2RT
Moderator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 13:51, 26 Mar 2009 Temat postu: Zębatka - przód. |
|
|
Witam.
Z racji tego, że nie udało się dostać zębatek sunstara. Chciałbym poprosić was o opinię co wybrać:
1. PBR.
2. JT.
3. Chiaravelli.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Gość
|
Wysłany: Czw 15:14, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
O PBR słyszałem tylko pochlebne opinie. Są dość popularne w MX/enduro, a to dobre pole testowe - panujące warunki są niezbyt korzystne dla zestawu napędowego
O JT nie mam zdania, o Chiaravelli pierwszy raz usłyszałem od Ciebie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spazz
Kontaktowy
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Śląsk Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 16:24, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Nawiazujac do tematu zebatek. Czy ktorys z kolegow dawal wieksza zebate zeby przyspiesznie poprawic?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dzikus330
Gość
|
Wysłany: Czw 16:28, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ja myślę o wiekszej ale na tył...musze popatrzeć co w temacie sie da zrobić.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spazz
Kontaktowy
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Śląsk Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 17:42, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tez mysle o tyle. Sorry jak napisalem niezrozumiale. Doszedlem do wniosku ze jak bede mial juz ta moja Nke to na cholere mi v max 250 km\h? Tak mi leb urwie przy 220.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B2RT
Moderator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 18:23, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Do tematu mi tu wracać
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slayer
Gość
|
Wysłany: Czw 19:00, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
1.Tak jak lasooch słyszałem o nich pozytywne opinie.
2.Nie wiem jak się sprawują w mocniejszych moto ale znam 2 GS-y i jedną ER 5 w których po kilku kkm nie było widać żadnych śladów zużycia.
3.Nie znam.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamilo_p1 SV650S
Kontaktowy
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 21:23, 26 Mar 2009 Temat postu: Re: Zębatka - przód. |
|
|
B2RT napisał: | Witam.
Z racji tego, że nie udało się dostać zębatek sunstara. Chciałbym poprosić was o opinię co wybrać:
1. PBR.
2. JT.
3. Chiaravelli. |
Co do JT mogę sie wypowiedzieć: bo kolega takie założył do Cebry (F4). Sam też ich nie był pewny, SunStar'ów nie mógł dostać i odziwo jest zadowolony, a znam go to wybredny typek i na JT nie narzeka więc chyba można je zastosować bez zastrzezeń. Stawia moto na koło, pali, szaleje i cuduje co się da i łańcuch(DID złoty) i zębatki JT dobrze sie spisują.
spazz co do Twojego pytania - już było na forum o tym link poniżej.
Ja uważam że warto zmienić na trochę większą, bo na codzień sie Vmaxa nie wykożystuje, a do jazdy miejskiej wieksza zębatka na tyle się przydaje.
http://www.sv650.fora.pl/porady,12/ktory-zestaw-napedowy,3066.html
Ostatnio zmieniony przez kamilo_p1 SV650S dnia Czw 21:34, 26 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spazz
Kontaktowy
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Śląsk Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 22:48, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Dzieki za podpowiedz. Mowisz ze jeden zabek i roznica odczuwalna jest? Ciekawe co by bylo jkaby byly dwa wiecej i jak taki zabieg bedzie wygladal w lytrze?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
Stały bywalec
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 1700
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Aachen Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 23:17, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ja bym na twoim miejscu poszukał dobrze Sunstara jednak...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dzikus330
Gość
|
Wysłany: Czw 23:37, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Jak sie sprawują 4 zęby wiecej na tyle to opisze za jakiś czas na podstawie moto brata, ZX12 robione pod wyscigi na 1/4, własnie zębatka ma 4 zęby wiecej, tu nasz projekt do wglądu:
[link widoczny dla zalogowanych]
sorry za OT
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B2RT
Moderator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pią 8:31, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Grrrrryyyyy :twisted:
Hmm no to mam teraz dylemat.
PBR czy JT :|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dzikus330
Gość
|
Wysłany: Pią 9:35, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Weź PBRa, mi się wydaję że są lepsze od JT. Nie słyszalem żeby ktoś narzekał na PBR.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B2RT
Moderator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pią 9:43, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
dzikus330 napisał: | Weź PBRa, mi się wydaję że są lepsze od JT. Nie słyszalem żeby ktoś narzekał na PBR. |
Póki co też się skłaniam ku PBR.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Susel1981
Stały bywalec
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pią 20:23, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ale też nie słyszałem i wy chyba też żeby ktoś się skarżył na JT. Ja biorę JT, jutro jadę po zestaw do Kobyłki do motopasji a w poniedziałek będę montował.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamilo_p1 SV650S
Kontaktowy
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Sob 0:43, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
spazz napisał: | Dzieki za podpowiedz. Mowisz ze jeden zabek i roznica odczuwalna jest? Ciekawe co by bylo jkaby byly dwa wiecej i jak taki zabieg bedzie wygladal w lytrze? |
U mnie nie jest różnica tylko jednego ząbka... W swojej Sv jak ją kupiłem miałem stary napęd tzn. on był pirwszy od nowości nie zmieniany. Przynajmniej tak mi oznajmił mój mechnik. Moto jest z Francji ściągnięte przez komis jako nowe które kupiła dziewczyna - pierwsza właścicielka w PL ja kupiłem moto od niej. Ona od poczatku jeździła na seryjnym napędzie zębatki były "Made In France" a łąńcuch niewim jaki był ale napewno zużyty... Tylna zębatka miała 42zęby, a nowa która ja założyłem 45 więc różnica trzech ząbków. Dodam też że przednia miała seryjnie u mnie 14ząbków - ja założyłem 15, obie nowe zebatki Sun Star, łańcuch DID kupiony w Motopasji-którą polecam.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Gość
|
Wysłany: Sob 1:01, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
kamilo_p1 SV650S napisał: | spazz napisał: | Dzieki za podpowiedz. Mowisz ze jeden zabek i roznica odczuwalna jest? Ciekawe co by bylo jkaby byly dwa wiecej i jak taki zabieg bedzie wygladal w lytrze? |
U mnie nie jest różnica tylko jednego ząbka... W swojej Sv jak ją kupiłem miałem stary napęd tzn. on był pirwszy od nowości nie zmieniany. Przynajmniej tak mi oznajmił mój mechnik. Moto jest z Francji ściągnięte przez komis jako nowe które kupiła dziewczyna - pierwsza właścicielka w PL ja kupiłem moto od niej. Ona od poczatku jeździła na seryjnym napędzie zębatki były "Made In France" a łąńcuch niewim jaki był ale napewno zużyty... Tylna zębatka miała 42zęby, a nowa która ja założyłem 45 więc różnica trzech ząbków. Dodam też że przednia miała seryjnie u mnie 14ząbków - ja założyłem 15, obie nowe zebatki Sun Star, łańcuch DID kupiony w Motopasji-którą polecam. |
Czyli zmieniłeś przełożenie 42/14=3 na 45/15=3 Różnica musiała być mocno odczuwalna
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamilo_p1 SV650S
Kontaktowy
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Sob 1:14, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
lasooch
Mówie odrazu niema jakiegoś wielkiego szału że jest wielka różnica, tylko trochę ją czuć wiadomo jak to zwykle jest na nowym napędzie, a zębatka tylna niewiele wieksza od starej z resztą i przednia większa wiec to pewnie znikoma poprawa... Ale jak ktoś ma mozliwość może sobie zarzucić wiekszą, a napewno to nie zaszkodzi.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Gość
|
Wysłany: Sob 1:22, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
kamilo_p1 SV650S napisał: | lasooch
Mówie odrazu niema jakiegoś wielkiego szału że jest wielka różnica, tylko trochę ją czuć wiadomo jak to zwykle jest na nowym napędzie, a zębatka tylna niewiele wieksza od starej z resztą i przednia większa wiec to pewnie znikoma poprawa... Ale jak ktoś ma mozliwość może sobie zarzucić wiekszą, a napewno to nie zaszkodzi. |
Nie wiem o jakiej różnicy piszesz, bo obie nowe zębatki o których piszesz, są idealnie równo proporcjonalnie większe od starych. Przełożenie, moc, moment, przyspieszenie oraz prędkość maksymalna - pozostały absolutnie bez zmian Jedynie łańcuch masz dłuższy o 2 ogniwa To się chyba nazywa autosugestia
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamilo_p1 SV650S
Kontaktowy
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Sob 1:29, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Może i tak jest jak piszesz, ale napewno lepiej na nowym łańcuchu sie jeździ i przynajmniej mam wrażenie że coś się polepszyło, ale może to złudzenie sugerowne całym nowym zestawem napędowym, który już nie szarpie i nie "strzela"...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B2RT
Moderator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Sob 7:50, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Carry napisał: | Ja bym na twoim miejscu poszukał dobrze Sunstara jednak... |
Szukałem Carry, naprawdę.
Jedyny plus to że obiecali jakiś smar do łańcucha w ramach przeprosin. Mimo wszystko strzeliłem im oficjalnego FOCHA .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|