![Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/logo_phpBB.gif) |
Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Forum dla dojrzałych motocyklistów.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Gość
|
Wysłany: Czw 1:15, 23 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
lotek napisał: | Witam.
A ja mam mały problem...
Mianowicie chodzi o wymianę klocków hamulcowych. Jak wyjąć z tylnych zacisków te dwa bolce które przytrzymują klocki?
Próbowałem różnymi sposobami i nic;/ z drugiej strony nie ma wyjścia żeby je przebić, więc trzeba je wyciągnąć. Tylko jak? |
Najpierw trzeba wyciągnąć zawleczki, wtedy powinno już pójść gładko
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartman
Stały bywalec
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 21:50, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Witam,
A ja jakiś czas założyłem klocki na tył polskiego producenta, mianowiceie MAKLAND.
W tym momencie przejechałemn a nich ok 400km, klocki raczej się już dotarły.
Moge je porównać tylko do wcześniejszych moich klocków, czyli oryginalnch Tokico. Moje wrażenia są takie, że nic się wiele nie zmieniło. Dozowalność jest taka sama, blokowanie koła następuje tak samo szybko jak wcześniejl. Czy zimne czy ciepłe hamują tak samo. Nie piszczą wogóle. Ale mają jedną zasadniczą zaletę, mianowicie cenę: 40zł komplet na tylnią tarczę (bo tylko te wymieniłem).
Z czystym sumieniem mogę je polecić. Klocki kupiłem na allegro, wczesniej pytałem kilku osób, którzy wcześniej kupili je również i kilku z pytających odpisało z opinią zdecydowanie na plus.
Oto link do sprzedwacy na allegro:
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz do firmy:
[link widoczny dla zalogowanych]
pzdr
Bartek
Ostatnio zmieniony przez Bartman dnia Sob 21:51, 08 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Razor
Gość
|
Wysłany: Nie 12:03, 09 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ja teraz kupiłem komplet na przód SBSy FRy (te miększe) - 220 zł. Mogłem wziąć twarde RSy, ale z tego co mi słyszałem to one są super skuteczne ale też ostro wgryzają się w tarcze i je niszczą. Wolę już częściej zmieniać klocki niż wydawać prawie 1000zł na 1 tarczę :lol:
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gonzo911
Kontaktowy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin / Kalisz Pomorski Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Nie 12:26, 09 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
EBC HH założone jakiś czas temu. Wcześniej miałem jakieś lucasy spiekowe. EBC dużo lepsze, nie piszczą i grzać też ich nie trzeba. Przegrzania tarcz jak i nadmiernego zużycia nie zaobserwowałem - przejechane 2,5k km na EBC. Hebel cały czas gotowy do działania. Często przy mocnym heblowaniu zdarza mi się dobić zawiechą Stopie to nie problem. EBC HH to dobra alternatywa dla kogoś kto nie ma 350pln na Carbone Lorraine choć wolał bym CL:)
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dono
Kontaktowy
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: łódzkie Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Śro 10:26, 16 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Bartman napisał: | Witam,
A ja jakiś czas założyłem klocki na tył polskiego producenta, mianowiceie MAKLAND.
W tym momencie przejechałemn a nich ok 400km, klocki raczej się już dotarły.
Moge je porównać tylko do wcześniejszych moich klocków, czyli oryginalnch Tokico. Moje wrażenia są takie, że nic się wiele nie zmieniło. Dozowalność jest taka sama, blokowanie koła następuje tak samo szybko jak wcześniejl. Czy zimne czy ciepłe hamują tak samo. Nie piszczą wogóle. Ale mają jedną zasadniczą zaletę, mianowicie cenę: 40zł komplet na tylnią tarczę (bo tylko te wymieniłem).
Z czystym sumieniem mogę je polecić. Klocki kupiłem na allegro, wczesniej pytałem kilku osób, którzy wcześniej kupili je również i kilku z pytających odpisało z opinią zdecydowanie na plus.
Oto link do sprzedwacy na allegro:
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz do firmy:
[link widoczny dla zalogowanych]
pzdr
Bartek |
Dorabiałem u nich szczęki hamulcowe do XR-ki i Triumpha i muszę również przyznać że świetnie hamują. Wydaje mi się, że okładziny do Xr były są nieco miększe niż oryginalne, ale za to lepiej hamują, pewnie kosztem trwałości.
Czeka mnie wymiana klocków przód i z tematu trudno wywnioskować jakie najlepiej założyć. EBC HH, SBS albo oryginał... Może wezmę Ferodo Platinum, mam takie w XR i zgadza sie to co pisał lasooch - są ok, nic nie można zarzucić poza tym, że przy mocniejszym hamowaniu pod koniec zaczynają piszczeć. A może Makland zaryzykuję?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Razor
Gość
|
Wysłany: Śro 17:40, 16 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Po wstawieniu tych moich SBSów teraz używam 1 lub 2 palców do hamowania i staje w miejscu. Klocki ani razu nie piskneły, a tarcza nie grzeje się tak jak na fabrycznych... dla mnie bomba.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dono
Kontaktowy
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: łódzkie Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Śro 18:59, 16 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Muszę zmienić zdanie - Ferodo nie piszczy po dobrym dotarciu i chyba na takie klocki się zdecyduję. W przyszłości wypróbuję Maklanda na tyle albo na przodzie w XR
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PęDZEL
Stały bywalec
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opolskie Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 20:35, 24 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Panowie, możecie podać jakieś namiary gdzie mogę zamówić te klocki SBS, potrzebne są mi na "JUŻ" bo na tyle już mi nic nie zostało. Znacie kogoś może kto handluje dobrymi klockami na allegro, nie koniecznie muszą być to SBSy ale też jakieś dobre.
A może ktoś mi poda linki do aukcji nad którymi warto się zastanowić, chodzi mi o klocki na tył do modelu K3.
Z góry wielkie dzięki.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
selisek
Stały bywalec
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kęty/Kraków Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 21:14, 24 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
EBC HH sa bardzo dobre.
Przejezdzilem na nich 1.5 tys km i daja rade
Sprzedajacego masz juz wczesniej podanego przeze mnie.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
opal
Stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 22:47, 24 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Razor napisał: | Po wstawieniu tych moich SBSów teraz używam 1 lub 2 palców do hamowania i staje w miejscu. Klocki ani razu nie piskneły, a tarcza nie grzeje się tak jak na fabrycznych... dla mnie bomba. |
Ja również polecam SBS. Jeżdzę na nich i dają radę.... potrafią jednak delikatnie piszczeć przy prędkościach parkingowych.... tak delikatnie piskną tylko.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Razor
Gość
|
Wysłany: Pią 16:20, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
selisek napisał: | Przejezdzilem na nich 1.5 tys km i daja rade
|
Ile?? Panie, ja kupiłem w motocykl z klockami jeszcze fabrycznymi w średnim stanie i zrobiłem na nich jeszcze 8 tys Jazk wymieniałem, to jeszcze nie piszczały, ale okładziny było na 1 mm ;-)
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
selisek
Stały bywalec
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kęty/Kraków Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pią 18:54, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Dalej je eksploatuje Nie skonczyly sie.
Standardowe EBC starczyly na jakies 6 tys. km.
Wymiana - podobna grubosc klockow tyle ze w SV 650 tloczki sa od zewnatrz i bardziej scieraja sie te okladziny. Okladzina od wewnatrz kola jest ciut grubsza
Ostatnio zmieniony przez selisek dnia Pią 18:57, 25 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Razor
Gość
|
Wysłany: Pią 19:12, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Panie, to jest Vka! Ja używam hamulca tylko w newralgicznych sytuacjach lub przy dojeżdżaniu do skrzyżowania - tak to silnik hamuje sam - lytrze to objawia się niezłym szarpnięciem samo puszczenie manetki
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
selisek
Stały bywalec
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kęty/Kraków Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pią 19:38, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
W 650 jest tak samo ale jednak nie wystarcza.
Moto uzywam przede wszystkim w Kraku przebijajac sie przez miasto a ze mi sie bardzo czesto spieszy to sam silnik nie daje rady a hamluec bardzo potrzebny.
Na trasie przy turystycznej jezdzie rowniez hamulec nie jest potrzebny.
Przy winklowaniu, w moich okolicach - Żar, Kocierz, Szczyrk hamulec tez ostro pracuje
Dosc offtopu
Szerokosci
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PęDZEL
Stały bywalec
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opolskie Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Sob 20:19, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Panowie, powiedzcie po jakim czasie klocki powinny się już "ułożyć" i działać poprawnie?
Mowa o klockach na tylnym kole. Kupiłem te EBC HH, przejechałem około 150 km i jest strasznie lipnie, praktycznie w ogólnie nie można to nazwać hamowaniem tylko lekkim spowalnianiem, liczyłem że będzie lepiej. To że nie hamuje to jedna sprawa, druga to cholernie grzeje się tarcza, co mnie trochę martwi. Czy to normalne po wymianie klocków?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
selisek
Stały bywalec
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kęty/Kraków Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Sob 20:43, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Mam te same klocki na tyle.
Od wymiany 2000 km i tak od 1000 km dzialaja ok.
Co do temperatury nie jestem w stanie powiedziec bo nie sprawdzam.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rabtosz
Kontaktowy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stężyca Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Sob 22:16, 07 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Bartman napisał: | Witam,
A ja jakiś czas założyłem klocki na tył polskiego producenta, mianowiceie MAKLAND.
W tym momencie przejechałemn a nich ok 400km, klocki raczej się już dotarły.
Moge je porównać tylko do wcześniejszych moich klocków, czyli oryginalnch Tokico. Moje wrażenia są takie, że nic się wiele nie zmieniło. Dozowalność jest taka sama, blokowanie koła następuje tak samo szybko jak wcześniejl. Czy zimne czy ciepłe hamują tak samo. Nie piszczą wogóle. Ale mają jedną zasadniczą zaletę, mianowicie cenę: 40zł komplet na tylnią tarczę (bo tylko te wymieniłem).
Z czystym sumieniem mogę je polecić. Klocki kupiłem na allegro, wczesniej pytałem kilku osób, którzy wcześniej kupili je również i kilku z pytających odpisało z opinią zdecydowanie na plus.
Oto link do sprzedwacy na allegro:
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz do firmy:
[link widoczny dla zalogowanych]
pzdr
Bartek |
I co powiesz kolego o tych klockach po sezonie? Jest sens kupować na przód Maklanda wg. mnie w bardzo dobrej cenie?Może lepiej inwestować około 200 zł w klocki innych firm. Na wiosnę czeka mnie pierwsza wymiana klocków, więc nie mam pojęcia co mam w tej chwili założone i czy będę zadowolony kupując jedne z tańszych klocków o których piszesz...Proszę o odpowiedź
Mam jeszcze pytanie do użytkowników Sv. Jak przepycham motor na wyłączonym silniku to słyszę tarcie zacisków o tarczę. Zjawisko to zauważalne jest zarówno na suchych tarczach jak i mokrych. Czy to jest standard czy może nie powinno tak być bo przecież jeżeli trze to hamuje...?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Gość
|
Wysłany: Nie 12:00, 08 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
rabtosz napisał: | Mam jeszcze pytanie do użytkowników Sv. Jak przepycham motor na wyłączonym silniku to słyszę tarcie zacisków o tarczę. Zjawisko to zauważalne jest zarówno na suchych tarczach jak i mokrych. Czy to jest standard czy może nie powinno tak być bo przecież jeżeli trze to hamuje...? |
Możesz rozebrać zaciski, wyczyścić prowadnice, nasmarować, wyjąć tłoczki, wyczyścić, wymienić uszczelniacze tłoczków... To powinno trochę pomóc.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rabtosz
Kontaktowy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stężyca Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Nie 17:46, 08 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
lasooch napisał: | rabtosz napisał: | Mam jeszcze pytanie do użytkowników Sv. Jak przepycham motor na wyłączonym silniku to słyszę tarcie zacisków o tarczę. Zjawisko to zauważalne jest zarówno na suchych tarczach jak i mokrych. Czy to jest standard czy może nie powinno tak być bo przecież jeżeli trze to hamuje...? |
Możesz rozebrać zaciski, wyczyścić prowadnice, nasmarować, wyjąć tłoczki, wyczyścić, wymienić uszczelniacze tłoczków... To powinno trochę pomóc. |
Ok, czyli rozumiem, że to negatywny wpływ brudu jaki się zebrał w prowadnicach,ale... czy to się na pewno smaruje i czym? Może ktoś to właśnie wcześnie smarował bo przecież jeżeli to zostało nasmarowane to automatycznie chłonie cały brud, o który przy kole nie trudno.... może to tylko wyczyścić?Smarujecie to przy wymianie klocków?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartman
Stały bywalec
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 15:04, 09 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Kolego Rabtosz,
Ja ok 1tys km po zakupie klocków sprzedałem motocykl, więc dużo więcej nie napiszę.
Zaraz po wymianie tylni hamulec nie hamował wogóle i już myślałem ze to lipa, jednak to tylko klocki musiały się ułożyć. Po dotarciu tylni hamulec był jak brzytwa, podobnie jak na oryginalnych klockach.
Jeśli chodzi o tylni hamulec to jak najbardziej polecam.
Gdybym stał przed wyborem klocków na przednie tarcze też bym zaryzykował Maklandy, ponieważ są tanie i w razie wpadki dużo nie ryzykujesz, tylko wypada ostrożnie testować.
Ja byłem zadowolony. Inni co zakupili, a których pytałem też.
Ostatnio zmieniony przez Bartman dnia Pon 15:10, 09 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rabtosz
Kontaktowy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stężyca Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 17:57, 10 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Dziękuje za informacje
Zaryzykuję z Maklandem i mam nadzieję, że się nie zawiodę ale to stwierdzę dopiero po testach. Jeżeli coś będzie nie tak zainwestuję w droższe klocki, o których była mowa wcześniej w temacie.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dono
Kontaktowy
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: łódzkie Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 19:49, 10 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Opisz jak zachowują się Maklandy na przodzie po testach.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danek
Świeżak
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: ZK Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Śro 19:56, 30 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Koledzy, a w którym momencie wymienialiście klocki??Kupiłem SV w lipcu i klocki raczej wyglądają dobrze, choć nie powiem ile zostało mm. I tak właśnie myślę powoli o wymianie. Jak już coś kupie to podzielę się wrażeniami.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rabtosz
Kontaktowy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stężyca Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Śro 22:54, 30 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
danek napisał: | Koledzy, a w którym momencie wymienialiście klocki??Kupiłem SV w lipcu i klocki raczej wyglądają dobrze, choć nie powiem ile zostało mm. I tak właśnie myślę powoli o wymianie. Jak już coś kupie to podzielę się wrażeniami. |
Nowe klocki wyglądają dobrze, a w jakim stanie Ty masz swoje to przez neta możesz określić właśnie tylko za pomocą milimetrów Jeśli nie wiesz jaką masz grubość okładzin to ciężko jest coś powiedzieć konkretnego.
Wiadomo, że czym wcześniej wymienisz tym lepiej dla tarcz, bo nie są narażone na przegrzanie spowodowane nadmierną temperaturą zużytych klocków. Jednak wiadomo też, że nie wymienisz jak się zużyły milimetr
Ostatnio zmieniony przez rabtosz dnia Śro 22:55, 30 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danek
Świeżak
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: ZK Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Śro 23:17, 30 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
rabtosz napisał: | danek napisał: | Koledzy, a w którym momencie wymienialiście klocki??Kupiłem SV w lipcu i klocki raczej wyglądają dobrze, choć nie powiem ile zostało mm. I tak właśnie myślę powoli o wymianie. Jak już coś kupie to podzielę się wrażeniami. |
Nowe klocki wyglądają dobrze, a w jakim stanie Ty masz swoje to przez neta możesz określić właśnie tylko za pomocą milimetrów Jeśli nie wiesz jaką masz grubość okładzin to ciężko jest coś powiedzieć konkretnego.
Wiadomo, że czym wcześniej wymienisz tym lepiej dla tarcz, bo nie są narażone na przegrzanie spowodowane nadmierną temperaturą zużytych klocków. Jednak wiadomo też, że nie wymienisz jak się zużyły milimetr ![Mruga](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_msn-wink.gif) |
Ja wcale nie chcę, żebyś oceniał moje klocki na odległość. Tylko się zapytałem kiedy wy wymieniacie lub ewentualnie co mówi o tym serwisówka i wtedy sobie porównam.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
selisek
Stały bywalec
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kęty/Kraków Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 10:23, 31 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
To sobie poszukaj w serwisowce.
Zaciski sa dwutloczkowe i bardziej zbiera sie klocek od strony tloczkow. Generalnie sprawdzaj na tym klocku ile Ci zostalo wykladziny. Zostalo Ci z 1-2 mm to wymien.
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raptor
Kontaktowy
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: śląskie Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Nie 16:58, 03 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Moze i ja sobie na wiosnę wymienię :-)
Rozjaśnijcie mi /poprawcie/
EBC FA229HH to lewy przód ?
EBC FA231HH to prawy przód ?
oczywiście patrząc od strony kierowcy.
A tył , symbol ?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
selisek
Stały bywalec
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kęty/Kraków Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Nie 17:14, 03 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No numerki podobne. Przod to przod, po co Ci wiedziec ktora strona, przeciez jednej pary nie bedziesz wymienial
Z tylu to FA 174 HH - nowa SV
Z tylu to FA 63 HH - stara SV
Sprawdz sobie na sklepie on-line larssona.
A wogole po co Ci to - przeciez w sklepie dobiora.
Z tylu nie ma sensu wsadzac dobrych klockow jesli jezdzisz normalnie. Wiem z wlasnego doswiadczenia.
Dodatkowe zlotowki wydaj na paliwko
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raptor
Kontaktowy
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: śląskie Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Nie 18:26, 03 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
selisek napisał: | No numerki podobne. Przod to przod, po co Ci wiedziec ktora strona, przeciez jednej pary nie bedziesz wymienial
|
Skoro różne numerki to myślałem że różna konstrukcja i żebym potem młotkiem nie zakładał jak pomylę strony.
Jeszcze w moto nie wymieniałem
Cytat: | A wogole po co Ci to - przeciez w sklepie dobiora. |
Jak bym ufał sprzedawcom to teraz bym jeżdził na Junlin w adidasach i kurtce przeciwdeszczowej
Dzieki za numerki, a z tyłu też założę dobre, pewnie ktoś po mnie bedzie chwalił
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
selisek
Stały bywalec
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kęty/Kraków Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Nie 19:33, 03 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Nie no, roznia sie stronami, ale wykombinujesz jak sie zaklada na 100%.
Jezeli chodzi o sprzedawcow to nie chodzilo mi o marke, tylko ze to oni Ci dobiora odpowiednie modele klockow i nie musisz sie martwic o numerki. Marke to musisz sam zdecydowac bo kazdy chce sprzedac towar.
Powodzenia przy wymianie.
Polecam rowniez wyczyszczenie zaciskow i tloczkow. Warto rowniez posmarowac tloczki zeby latwiej bylo je rozruszac tak zeby bez oporow chodzily gora - dol. Zobacz sobie czy przypadkiem uszczelnienia Ci nie wychodza.
W Twoim mlodym moto moze to jeszcze nie bedzie problem, ale u mnie juz jest(byl mam nadzieje) problem z uszczelnieniami.
Przy tylnym zacisku mialem problem ze zdejmowaniem zabespieczen - przygotuj sobie na wszelki wypadek jakies dobro na zapieczone dziadostwo, wd40 albo inne specyfiki
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|