 |
Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Forum dla dojrzałych motocyklistów.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_Ruff_
Świeżak
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 22:02, 25 Maj 2009 Temat postu: SV1000 - Jakie klocki hamulcowe montowane są oryginalnie? |
|
|
Pytanie jak w tytule - jakie klocki hamulcowe z przodu są montowane fabrycznie w SV 1000 S ?? TOKICO czy NISSIN, sintered czy zwykłe ??
Umie ktoś odpowiedzieć na to pytanie ?? A jakby ktoś znał jeszcze oznaczenia to byłaby rewelacja...
SV650 - Kloski hamulcowe
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolecik
Gość
|
Wysłany: Wto 8:32, 26 Maj 2009 Temat postu: Re: Jakie klocki hamulcowe oryginalnie w SV 1000 S ??? |
|
|
_Ruff_ napisał: | Pytanie jak w tytule - jakie klocki hamulcowe z przodu są montowane fabrycznie w SV 1000 S ?? TOKICO czy NISSIN, sintered czy zwykłe ??
Umie ktoś odpowiedzieć na to pytanie ?? A jakby ktoś znał jeszcze oznaczenia to byłaby rewelacja... |
Zadzwoń do pierwszego lepszego salonu Suzuki to na pewno Ci powiedzą.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_Ruff_
Świeżak
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 18:51, 26 Maj 2009 Temat postu: Re: Jakie klocki hamulcowe oryginalnie w SV 1000 S ??? |
|
|
kolecik napisał: | _Ruff_ napisał: | Pytanie jak w tytule - jakie klocki hamulcowe z przodu są montowane fabrycznie w SV 1000 S ?? TOKICO czy NISSIN, sintered czy zwykłe ??
Umie ktoś odpowiedzieć na to pytanie ?? A jakby ktoś znał jeszcze oznaczenia to byłaby rewelacja... |
Zadzwoń do pierwszego lepszego salonu Suzuki to na pewno Ci powiedzą. |
Gdyby to było takie proste. Pierwszy lepszy salon powiedział mi, że "klocki suzuki"
Powiedziałem, że chyba jednak nie suzuki tylko jakieś firmy, która dla suzuki je produkuje. Tu sprzedawca się poddał i powiedział, że nie ma takich informacji Drugi sprzedawca najpierw stwierdził, że NISSINy a potem, jak wyraziłem podejrzenie, że może jednak TOKICO skoro na zaciskach widnieje taki napis to powiedział, że w takim razie TOKICO
Lubie tych chłopaków, ale czasem i im się przydarzą wpadki
Niestety oryginałów nie założę, bo cena tychże w ASO to ponad 500 złotych...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_Ruff_
Świeżak
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 20:55, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli mam do wyboru: grzebać przy moto albo grzebać w internecie to wole to drugie. Ani nie mam miejsca ani smykałki ani chęci do rozkręcania czegokolwiek przy moto. Z tego typu czynności ograniczam się do naciągania łańcucha i smarowania go. Inne sprawy pozostawiam serwisowi.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kacperski
Stały bywalec
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Milanówek Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 22:25, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Razor napisał: | Leniwyś...
Żeby nie umieć wymienić sobie klocków hamulcowych to już jest obciach  |
Chociaż byś naściemniał że chcesz oddać zaciski do porządnego czyszczenia :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Razor
Gość
|
Wysłany: Wto 23:25, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Płynu do chłodnicy też Ci w serwisie dolewają? By sprawdzić ciśnienie w oponach też tam jeździsz? :lol: Wybacz, nie mogłem się powstrzymać, ale motocykl to nie to samo co samochód. Czy stary czy nowy i tak zawsze się coś przy nim grzebie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_Ruff_
Świeżak
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 23:47, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Razor napisał: | Żeby nie umieć wymienić sobie klocków hamulcowych to już jest obciach  |
A czy ja napisałem, że nie umiem ?? Jak będę potrzebował to zrobić sam to pewnie zrobię, bo klucze kombinerki i inne takie nie są mi obce, kiedyś przy rowerach grzebałem dużo - sam nawet ze dwa złożyłem. Ale nie znaczy, że lubię, a już wcześniej napisałem - nie mam ani narzędzi, ani miejsca do grzebania (brak garażu), więc po co mam się szarpać skoro może to zrobić serwis.
Razor napisał: | Płynu do chłodnicy też Ci w serwisie dolewają? By sprawdzić ciśnienie w oponach też tam jeździsz? :lol: Wybacz, nie mogłem się powstrzymać, ale motocykl to nie to samo co samochód. Czy stary czy nowy i tak zawsze się coś przy nim grzebie. |
No to wyobraź sobie, że nie jest tak jak myślisz. Widocznie Ty musisz przy swoim grzebać. W moich wszystkich wystarczyło lać benzynę i czynności obsługowe robić pamiętając o regularnych przeglądach i jakoś nic im się nie dzieje i nie działo. A i trasy typu Chorwacja (na GS) czy Czarnogóra (na CBR) tez objeżdżały te motocykle bez potrzeby grzebania. Może zmień serwis na taki po którym nie będziesz musiał poprawiać ?? Wybacz, nie mogłem się powstrzymać.
A ciśnienie w oponach to jak się sprawdza? Poratuj, bo nie wiem. Pewnie jakoś tym dingsem co wystaje, tak ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slayer
Gość
|
Wysłany: Śro 8:08, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Panowie, schodzicie trochę z tematu.
@Ruff jeśli nie chce ci się sprawdzać jakie masz klocki przez grzebanie przy moto to twoja sprawa.Z drugiej strony chcesz zaoszczędzić i nie kupować oryginałów za grubą kasę.Zastanowiłbym się czy nie warto odkręcić tych dwóch śrubek...
Pewnie liczyłeś na szybką odpowiedź ale niestety nikt z nas nie wie co tam siedzi :wink:
Jeśli upierasz się przy szukaniu w necie to wbijaj na amerykańskie i angielskie strony poświęcone SV1000.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B2RT
Moderator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Śro 8:41, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
I sprawa załatwiona.
Panowie bez przytyków tutaj. Jak dla mnie to nawet możecie oddawać na pompowanie opon moto do serwisu. Wolny kraj.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kermadec
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 3537
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Śro 12:18, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
B2RT napisał: | I sprawa załatwiona.
Panowie bez przytyków tutaj. Jak dla mnie to nawet możecie oddawać na pompowanie opon moto do serwisu. Wolny kraj. |
Dokładnie. Nie każdy zna się na mechanice lub ma ochotę na grzebanie w smarach. Ja też oddaje motocykl do serwisu i nic zdrożnego w tym nie widzę.
P.S. Raz sam wymieniłem filtr powietrza. Ciśnienie w oponach też sprawdzam sam i nic poza tym. Kto podskoczy administratorowi ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B2RT
Moderator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Śro 12:36, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
kermadec napisał: | Kto podskoczy administratorowi ? |
JA :twisted:
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Razor
Gość
|
Wysłany: Śro 20:22, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
_Ruff_ napisał: | No to wyobraź sobie, że nie jest tak jak myślisz. Widocznie Ty musisz przy swoim grzebać. W moich wszystkich wystarczyło lać benzynę i czynności obsługowe robić pamiętając o regularnych przeglądach i jakoś nic im się nie dzieje i nie działo. A i trasy typu Chorwacja (na GS) czy Czarnogóra (na CBR) tez objeżdżały te motocykle bez potrzeby grzebania. Może zmień serwis na taki po którym nie będziesz musiał poprawiać ?? Wybacz, nie mogłem się powstrzymać.
A ciśnienie w oponach to jak się sprawdza? Poratuj, bo nie wiem. Pewnie jakoś tym dingsem co wystaje, tak ?? |
Ghehehe :lol: Nie dość, że leniwy to jeszcze pieniacz Wyluzuj chłopie, po prostu źle wyciągnąłem wnioski z Twojego poprzedniego postu. Myślałem, żeś taka d*pa, co jeździ sprzętem a na niczym się nie zna ;-)
PS: ja przy swoim też praktycznie nie grzebie, chyba że coś rozwalę (tak jak ostatnio lusterko prawe) i też jeżdżę na regulacje wedle serwisówki, więc nie masz czym się chwalić
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tiber
Kontaktowy
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Śro 23:54, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja przy kolejnej wymianie wrzuce sobie chyba klocki vesrach - model rjl albo srjl. Na wielu forach jest to najlepszy mod motocykla jesli chodzi o kasa/usprawnienie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_Ruff_
Świeżak
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 1:40, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Razor napisał: | Ghehehe :lol: Nie dość, że leniwy to jeszcze pieniacz Wyluzuj chłopie, po prostu źle wyciągnąłem wnioski z Twojego poprzedniego postu. Myślałem, żeś taka d*pa, co jeździ sprzętem a na niczym się nie zna ;-)
PS: ja przy swoim też praktycznie nie grzebie, chyba że coś rozwalę (tak jak ostatnio lusterko prawe) i też jeżdżę na regulacje wedle serwisówki, więc nie masz czym się chwalić  |
Ależ ja jestem luźny jak ping-pong
Tylko nie lubię jak ktoś czyta bez zrozumienia i na takiej podstawie wyciąga wnioski. Ale jak sam widzisz - moja odpowiedź pomogła Ci to zauważyć
A że zgryźliwie - cóż - no taki już jestem
Wracając do tematu klocków - jutro wymieniam, więc pospieszę donieść co tam siedzi i wpisze tu, żeby zostało dla potomnych
Chyba, że strasznie będzie lało to wtedy się to opóźni...
Wymieniam na klocki GALFER - taki eksperyment. Znajomy prowadzi sklep i ma to w ofercie a że mało informacji on sam ma np. na temat żywotności tych klocków to postanowiłem je przetestować. Cena porównywalna do EBC a że z EBC mam złe doświadczenia (i co czytam wypowiedzi o EBC to potwierdzają się moje doświadczenia) to wolę już taki eksperyment niż brać EBC.
Nissiny są nie do dostania już niestety. Tokico raczej (poza ASO) też.
Wrzucę wam co udało mi się ustalić podczas ostatnich poszukiwań klocków. Może się kiedyś komuś przyda.
Symbole klocków (przód) do SV1000 w różnych firmach:
EBC:
FA158HH
Carbone Lorraine:
2251 A3
2251 SBK5
Nissin:
2P214ST są jeszcze NS, ale raczej będą za miękkie
LUCAS:
LUC MCB602
LUC MCB602SV
LUC MCB602SRQ
LUC MCB602CRQ
standardowa jakość - okładzina organiczna
SV - okładzina sintermetalowa
SRQ - okładzina sintermetalowa z domieszką karbonu
CRQ - klocki karbonowe stosowane na tory wyścigowe
SBS
631HS
Ferodo:
FDB574XR
FDB574P
FDB574CP911
FDB574ST
Road: P, ST
Racing: CP 911, XR
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B2RT
Moderator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 6:28, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki Ruff. Temat wylądował w FAQ.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yyveel
Gość
|
Wysłany: Czw 11:36, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
_Ruff_ napisał: | Razor napisał: | Ghehehe :lol: Nie dość, że leniwy to jeszcze pieniacz Wyluzuj chłopie, po prostu źle wyciągnąłem wnioski z Twojego poprzedniego postu. Myślałem, żeś taka d*pa, co jeździ sprzętem a na niczym się nie zna ;-)
PS: ja przy swoim też praktycznie nie grzebie, chyba że coś rozwalę (tak jak ostatnio lusterko prawe) i też jeżdżę na regulacje wedle serwisówki, więc nie masz czym się chwalić  |
Ależ ja jestem luźny jak ping-pong
Tylko nie lubię jak ktoś czyta bez zrozumienia i na takiej podstawie wyciąga wnioski. Ale jak sam widzisz - moja odpowiedź pomogła Ci to zauważyć
A że zgryźliwie - cóż - no taki już jestem
Wracając do tematu klocków - jutro wymieniam, więc pospieszę donieść co tam siedzi i wpisze tu, żeby zostało dla potomnych
Chyba, że strasznie będzie lało to wtedy się to opóźni...
Wymieniam na klocki GALFER - taki eksperyment. Znajomy prowadzi sklep i ma to w ofercie a że mało informacji on sam ma np. na temat żywotności tych klocków to postanowiłem je przetestować. Cena porównywalna do EBC a że z EBC mam złe doświadczenia (i co czytam wypowiedzi o EBC to potwierdzają się moje doświadczenia) to wolę już taki eksperyment niż brać EBC.
Nissiny są nie do dostania już niestety. Tokico raczej (poza ASO) też.
Wrzucę wam co udało mi się ustalić podczas ostatnich poszukiwań klocków. Może się kiedyś komuś przyda.
Symbole klocków (przód) do SV1000 w różnych firmach:
EBC:
FA158HH
Carbone Lorraine:
2251 A3
2251 SBK5
Nissin:
2P214ST są jeszcze NS, ale raczej będą za miękkie
LUCAS:
LUC MCB602
LUC MCB602SV
LUC MCB602SRQ
LUC MCB602CRQ
standardowa jakość - okładzina organiczna
SV - okładzina sintermetalowa
SRQ - okładzina sintermetalowa z domieszką karbonu
CRQ - klocki karbonowe stosowane na tory wyścigowe
SBS
631HS
Ferodo:
FDB574XR
FDB574P
FDB574CP911
FDB574ST
Road: P, ST
Racing: CP 911, XR |
Genaralnie jak zakladasz to powinny byc HH czyli tak jak napisalem wczescniej porzadnie spiekane. A galfer to dobra firma tylko zalezy jaki model zakladasz.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kacperski
Stały bywalec
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Milanówek Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 12:40, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ze swojej strony polecam EBC HH, ciekaw jestem jak oceniacie pozostałe okładziny.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_Ruff_
Świeżak
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 16:47, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja powiem tak - jedyna przygodę z EBC miałem w GSie - założyłem, bo sprzedawca zapewniał, że EBC HH to identyczne klocki jak te, które oryginalnie miałem załozone (TOKICO też HH). Koszt był 90 zł w stosunku do 140 za oryginały.
Zużyłuy się po 5000km a oryginały wytrzymały 15000km. Dodam jeszcze, że hamowały gorzej niz oryginały. Z podobnymi opiniami sie już nieraz spotkałem. Dlatego mam uraz do EBC.
Yyveel napisał: | A galfer to dobra firma tylko zalezy jaki model zakladasz. |
Serię GOLD. Lepsza podobno już tylko seria BIAŁA. Ale szczegółów sie dowiem za ok. 30 minut
UPDATE:
dodałem do tego temtu w FAQ od razu, żeby nie trzeba było przenosić
http://www.sv650.fora.pl/faq,37/sv-1000-klocki-hamulcowe,3961.html#67565
Ostatnio zmieniony przez _Ruff_ dnia Czw 20:02, 28 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|