![Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/logo_phpBB.gif) |
Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Forum dla dojrzałych motocyklistów.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yyveel
Gość
|
Wysłany: Śro 12:12, 16 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Jeśli łańcuch jest o-ringowy to trzeba uwazac, takie akcje z naftą i innymi eksperymentami. Albo specjalne płyny albo olej do skrzyni biegów. Ja używam oleju daje go sporo (tak że łańcuch pływa:D) a potem robie rundke, dzieki temu cały namiar znika i jade myć moto (uwazając by nie zmoczyć łańcucha). Dzieki temu łańcuch jest zawsze czysty i nasmarowany.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
iktorn79
Kontaktowy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:31, 16 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A ja słyszałem, że właśnie O-ringowe najlepiej czyścić naftą. Do smarowania używam Bel-Ray'a - nie chlapie dookoła. W przyszłości zainwestuję w oiler, będę miał pewność, że nie jeżdżę na suchym łańcuchu.
A tak przy okazji - manual sugeruje oliwić co 1000km - szczerze mówiąc dziwne.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Gość
|
Wysłany: Śro 22:41, 16 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Nafta jak najbardziej nadaje się do mycia łańcuchów - o-ringowych, x-ringowych, bez-ringowych Nafta nie reaguje z gumą, dlatego jest bezpieczna. Nie powinno się myć łańcucha natomiast ropą czy benzyną, chociaż w sumie lepiej wymywają brud.
A co do smarowania - odradzam catrola (chlapie na cały motocykl), ale za to już shell jest niezły. Ważne jest by smarować łańcuch po jeździe i odstawić moto. No i pryskać łańcuch od wewnętrznej, nie po wierzchu - wtedy mniej zapaskudzi nam motocykl, a siła odśrodkowa wciśnie smar w ogniwa, a nie rozrzuci po feldze
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blantek212
Świeżak
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Śro 23:10, 16 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
lasooch napisał: |
A co do smarowania - odradzam catrola (chlapie na cały motocykl), |
Ja uzywam castrola i nie nazekam (narzekam)
raz mi cala felge zapaskudzil ale to dlatego ze nie zalowalem lancuchowi smaru i po odoczekamu jakis 3min poszedlem jezdzic (nie moglem wytzymac (wytrzymać) a potem przez godzine szorowalem felge, teraz smaruje z umiarem i na koniec dnia (nie codziennie) tak ze przez noc sobie stoi z nasmarowanym lancuchem, nie wiem z czym on jest ale po pewnym czasie zaczyna sie przyklejac do lancucha i gestniec, i jak nstepnego dnia biore moto to felga jest ciagle czysciutka:)
Kolego:
1 - zaznaczyłem co trzeba
2 - jest coś takiego jak zdania więc proszę byś je stosował bo Twoja wypowiedź jest mało czytelna
3 - następnym razem polecą punkty.
Do poprawy.
kermadec
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał
Moderator
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 1528
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wa_wa/Jabłonna Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Śro 23:26, 16 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
iktorn79 napisał: | A ja słyszałem, że właśnie O-ringowe najlepiej czyścić naftą. (...)
A tak przy okazji - manual sugeruje oliwić co 1000km - szczerze mówiąc dziwne. |
W manualu Suzuki sugeruje naftę świetlna.
Mnie się zdarzyło smarować łańcuch po 1200 km. Po prostu nie było potrzeby robić tego wcześniej. Skoro widać, że na ogniwach jest smar, to po co go jeszcze dowalać?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pioterator
Gość
|
Wysłany: Czw 7:55, 17 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Co do czyszczenia -
- nafta świetlna (polecane przez Suzuki)
- środki do czyszczenia łańcucha - drogie, mało wydajne (z Bel-ray około 500ml kosztuje koło 50zł - de facto można to zużyć na jedno mycie)
Ja smaruję Bel-Ray'em białym.
P.S. Polecam przed co 2-3 smarowaniem wyczyścić zębatki i za każdym razem ślizg gumowy na wahaczu!
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B2RT
Moderator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Nie 19:03, 03 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Coś z zupełnie innej beczki. Czy ktoś próbował kiedyś smarować łańcuch czymś takim?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to w teorii smar grafitowy odporny na zmywanie nie uszkadzający gum, uszczelek itp...
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Gość
|
Wysłany: Pon 7:23, 04 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wiem tylko jakiej konsystencji jest to cuś... Jeżeli to smar grafitowy, to jest to bardzo gęsty smar i raczej nie wniknie w rolki, pod uszczelniacze itp. Poza tym smaru grafitowego raczej używa się w miejscach, gdzie jest wysoka temperatura - zasada jego działania polega na tym, że 'smar' wytapia się, a grafit pozostaje pokrywając cienką warstwą metal i zapobiegając zapiekaniu się. Więc ja nie widzę, żeby spisało się to na łańcuchu.
Są smary do łańcuchów rowerowych - płynne, bardzo rzadkie, o właściwościach penetrujących - właśnie z dodatkami grafitu, teflonu i molibdenu (w zależności czy na mokre warunki czy na suchy piach). Produkuje to firma 'finishline', ich smary są genialne, niestety dość drogie - buteleczka 60ml kosztuje ok 20zł
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B2RT
Moderator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pon 7:43, 04 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No jest to cholernie gęsty smar. Tak jak piszesz, raczej ma inne zastosowanie. Chciałem przetestować czy da radę ale jakoś odebrałeś mi chęci
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
koroviov
SV Rider
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Trzebinia/kraków Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pon 8:49, 04 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jak powiedział lasooch nafta nie reaguje z gumą więc się nadaje. Kolejna jego cenna uwaga to smarowanie po jeździe. Widywałem łańcuchy pozostawione po jeździe na kilka miesięcy, czy nawet na całą zimę bez smarowania. Fatalne konsekwencje spowodowane działaniem wilgoci.
Co do smaru grafitowego to używałęm go kiedyś do smarowania łańcucha w junaku. To był zwykły łańcuch od kombajnu zbożowego 5/8 cala. Smar był bardzo gęsty, a smarowanie polegało na rozpięcu łańcucha, włożeniu go do garnka i "zagotowaniu" w smarze. Efekt był bardzo dobry. Smar dostawał się wszędzie i łańcuch żył naprawdę długo. Nie jestem przekonany do tej metody w stosunku do łańcuchów o-ring.
Ostatnio zmieniony przez koroviov dnia Pon 9:05, 04 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kermadec
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 3537
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pon 16:06, 04 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Wydzieliłem wątek o kardanie. Jest TUTAJ .
kermadec
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macko
Gość
|
Wysłany: Sob 10:59, 13 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Kupilem sobie smar Bel Ray 45zl i czyscik Bel Ray 35zl... wielkie koszty to nie sa. Czyscik spisuje sie świetnie, na smar nie moge narzekać. Serdecznie polecam
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
selisek
Stały bywalec
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kęty/Kraków Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Sob 15:11, 13 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Czyscik za ta cene to strata kasy. Kupuj najtanszy w larssonie za 14 zl chyba puszka 300ml i jest bardzo dobry. Osobiscie kupilem sobie pojemnik z pompka od Bernera (86 zl z VAT !!!!) i zalatwiam po znajomosci niesprezony plyn, ktory tez mozna od Berenera kupic w 5 litrowych albo chyba i wiecej pojemnikach. Plyn przydaje sie do wszystkiego, czysci sie swietnie wszystko na moto.
Co do smaru to warto zainwestowac. Sam uzywam Motula do lancuchow o-ringowych i x-ringowych jakis tam specjalny 500ml za ok 55zl tez w larssonie.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Gość
|
Wysłany: Sob 16:17, 13 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
No ja też dziś kupiłem Belray'a ale za 40zł, trzeba umieć się targować
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomalla
Świeżak
Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZetGie Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Sob 11:12, 19 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
a ja polecam raz na 500-600km BOLL Biały Smar. Coś pięknego. Cichutko łańcuszek się toczy. Koszt za pojemnik 400ml - 11zł
Ostatnio zmieniony przez tomalla dnia Sob 11:12, 19 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kane
SV Rider
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Sob 14:42, 19 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Kubo napisał: | Produkty Motul'a odradzam i NIEPOLECAM. Nikt ze znajomych Mi osób nie jest z Motul'a zadowolony. | Ja drogą kupna nabyłem Motula Road Plus (white) i jak na razie się spisuje. To "na razie" to dwa smarowania przy nie-ostrej jeździe. Pewnie dopiszę coś więcej jak dłużej z nim pojeżdżę.
Ostatnio zmieniony przez Kane dnia Sob 14:44, 19 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zvierzak
Gość
|
Wysłany: Pią 9:58, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Jak nie należy czyścić łańcucha
UWAGA DRASTYCZNE ZDJĘCIA
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukkas00
Kontaktowy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Szczecin/Pyrzyce Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pią 10:02, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ojej!!!
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
only
Kontaktowy
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk,Newbridge(IE) Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pią 11:45, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli jestem w domu i poprostu przygotowywuję motocykl do trasy to najpierw rozgrzewam łańcuch a potem czyszczę go chain cleanerem w spreju,potem wycieram dokładnie szmatką i znowu rozgrzewam.
Potem sparujłę go dokładnie z każdej strony sprejem Castroll`a lub Shell`a i znowu troszkęprzecieram żeby nie chlapało po motocyklu i odstawiam wszystko na jakiś czas.
Proces ten powtarzam co 200-300 km zależnie od pogody bo czasami nawet częściej.
Natomiast jeśli jestem w trasie to nie ma czasu na czyszczenie i inne ceregiele więc o2o na centralną i tylko smaruję sprejem i lekko przecieram szmatką.
Cała operacja w trasie trwa ok.2 minut natomiast jak jeździłem motocyklem przez 400 dni w roku to codziennie bez wyjątku poświęcałem mu ok pół godziny a jak miałem czas przez weekendy to spędzałem przy nim po kilka godzin.
Maszyny odwdzięczały mi się bezawaryjną jazdą przez wiele tysięcy km i to mnie cieszyło ![Wesoly](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_smile.gif)
Ps. NIE CZYŚĆIE ŁANCUCHA ZADNYMI POCHODNYMI SPIRYTUSU!!!
Kiedyś dawno temu tak właśnie robiłem bo najlepiej wszystko złaziło ale niestety rozpierniczały się oringi i łańcuch kończył swój żywot po kilkunastu tysiącach km
Teraz jest w planach zakup oilera elektronicznego z podwójnym dozownikiem(tak dla własnej wygody)
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szydeł
Kontaktowy
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 488
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Międzyborów k. W-wy / Imielin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pią 13:30, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
zvierzak napisał: | Jak nie należy czyścić łańcucha
UWAGA DRASTYCZNE ZDJĘCIA
[link widoczny dla zalogowanych] |
tak się kończy czyszczenie łańcucha za pomocą wd-40
Ostatnio zmieniony przez Szydeł dnia Wto 17:15, 29 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mis_kolabor
Świeżak
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z tamtąd Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 11:11, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Witam,
Ja używam scottoilera - rewelacyjne rozwiązanie, niewiele kosztuje, a w zasadzie można zapomnieć o smarowaniu i jedynie uzupełniać siuwax w scottoilerze. Oczywiście od czasu do czasu warto przeczyścić z syfu na łańcuchu, ale generalnie jest to dużo przyjemniejsze rozwiązanie. Polecam.
Ostatnio zmieniony przez mis_kolabor dnia Wto 11:12, 29 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zvierzak
Gość
|
Wysłany: Wto 11:34, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ja scootoilera sprzedałem, sam nasmaruję to przynajmniej wiem że nasmarowane a nie myślę może się odgiął, zapchał, kapie nie tam gdzie powinien, itp.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mis_kolabor
Świeżak
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z tamtąd Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 11:46, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Kwestia dobrego ustawienia - wkładasz drut, zapinka plastikowa i szafa gra - założyłem go w tym sezonie i gdyby nie to, ze mi strzelił korek spustowy podczas jazdy i walczyłem ostro jazdę na tylnym kole zarzyganym olejem, to pewnie bym go nie ruszał...
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raptor
Kontaktowy
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: śląskie Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 13:18, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Niedługo będę mył łancuch, /nafta świetlną/ tylko ze po myciu ta nafta nieodparowuje tylko sobie siedzi w szczelinach ogniw, ...co robić pozbyć się jej ? czy pryskac na to Motul Plus.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
selisek
Stały bywalec
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kęty/Kraków Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 13:43, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Przejedz sie albo /nieoficjalnie/ na podnosniku uruchom i poobracaj kolem. Sila odsrodkowa wyrzuci nafte.
Nastepnie mozesz spryskac czyms odtluszczajacym i wytrzec do sucha - np. benzyna ekstrakcyjna.
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Gość
|
Wysłany: Wto 15:23, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Benzyna ekstrakcyjna nie lubi się z gumowymi oringami
Wytrzyj szmatą i tyle, ew. zostaw na noc to wyschnie.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wing100
Świeżak
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 15:39, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Oo fuuu, bardzo drastyczne to zdjęcie. Bleee
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BlackN
Świeżak
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 15:57, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Kolega w B12,5 smaruje jak slayer hipolem, ma przejechane 22k na napędzie i jest jeszcze wszystko z nim OK. Ja po testowaniu różnych smarów zdecydowałem, ze przetestuję tą metodę.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raptor
Kontaktowy
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: śląskie Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 16:57, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ok puszcze go trochę na podnośniku, a najlepiej to byłoby wydmuchać spężonym powietrzem.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dono
Kontaktowy
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: łódzkie Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 17:01, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
BlackN napisał: | Kolega w B12,5 smaruje jak slayer hipolem, ma przejechane 22k na napędzie i jest jeszcze wszystko z nim OK. Ja po testowaniu różnych smarów zdecydowałem, ze przetestuję tą metodę. |
Polecam, też tak smaruję. Przy wyższych prędkościach olej szybciej znika z łańcucha niż specjalny smar ale ma pewną zaletę - nie zakleja rolek. Może trzeba smarować częsciej niż smarem ale.... łańcuch ma 15 tys i jest jak nowy, połowa naciągu, przez ostatnie 10 tys jakieś tam drobne regulacje naciągu
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|