 |
Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Forum dla dojrzałych motocyklistów.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WarDog
Świeżak
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów/młp Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 12:29, 03 Kwi 2008 Temat postu: Przeróbka zawieszenia na regulowane |
|
|
Panowie czy ktoś się orientuje, jaka jest różnica pomiędzy zawieszeniami z przodu w wersji z regulacją i bez? Zastanawiam się, czy jest możliwość przeróbki. Bo jeśli wystraczy zmienić tylko "górę" czyli korki ze srubami, to byłaby to prosta przeróbka. Chyba, że zmiany są większę lub całkiem inna konstrukcja widelca.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slayer
Gość
|
Wysłany: Czw 13:35, 03 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wystarczy sama podmiana.Wersje z regulacja maja krotsze tuleje ktore sa bezpoosrednio pod korkami.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WarDog
Świeżak
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów/młp Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pią 15:32, 04 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Tzn. masz na myśli lagi? Czy jakieś tuleje wewnątrz? Drążę temat, bo myślę, czy gdybym kupił np. połamany widelec z regulacją, to dałoby się przełożyć?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kanalia
Świeżak
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 16:44, 04 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
z tego co widzialem na rysunkach jest inny korek z regulacja i dodatkowo na tej tuleji wewnatrz jest stalowy krażek ktorego w wersji bez regulacji niema
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slayer
Gość
|
Wysłany: Pią 16:46, 04 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Lagi sa takiej samej dlugosci.Roznice sa w dlugosci tulejek ktore znajduja sie pod korkami.Mysle ze taka przekladka bylaby mozliwa.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ostek
Świeżak
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 11:17, 11 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
ja dzisiaj przekładam całe zawiecho z wersji z regulacją
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slayer
Gość
|
Wysłany: Pią 11:53, 11 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
ostek napisał: | ja dzisiaj przekładam całe zawiecho z wersji z regulacją |
To napisz cos wiecej.Taka informacja na pewno sie przyda dla osob ktore chca zrobic to samo.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ostek
Świeżak
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 15:26, 11 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Naturalnie,jak zrobie to opisze
Spacja, kropeczka... Zgubiły się?
kermadec
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WarDog
Świeżak
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów/młp Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pią 16:19, 11 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
slayer napisał: | ostek napisał: | ja dzisiaj przekładam całe zawiecho z wersji z regulacją |
To napisz cos wiecej.Taka informacja na pewno sie przyda dla osob ktore chca zrobic to samo. |
Przełożenie kompletnego zawieszenia nie jest chyba skomplikowane nawet dla początkującego...Zdjąć koło, zaciski, błotnik, poluzować półki i wyciągnąć. A potem odwrotna kolejność.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ostek
Świeżak
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 21:01, 11 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
no właśnie ,nic skomplikowanego ,właśnie zrobiłem to co napisał mój przedmówca ,jezdzi sie o niebo lepiej ,zawiecha dużo sztywniejsza ,wszystko pasawało i koszt niezbyt duży bo udało mi sie kupic okazyjnie.
Przypominam o regulaminie.
kermadec
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pszym
Kontaktowy
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 23:47, 12 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
wow! To fajnie, bo w wersji bez regulacji to wszystko...pływa...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slayer
Gość
|
Wysłany: Pon 9:26, 14 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ostek, przekladales cale zawieszenie.Czy mozna przelozyc tylko sruby regulacyjne razem z tulejkami?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ostek
Świeżak
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 20:31, 14 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
przekładałem całe ,nie rozbierałem go to niewiem ,ale jak już ktoś pisał chyba tuleje mają inny wymiar
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|