![Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/logo_phpBB.gif) |
Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Forum dla dojrzałych motocyklistów.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ryba1979
Świeżak
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ostrow Wlkp Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Śro 23:46, 11 Mar 2009 Temat postu: Ktory zestaw napedowy ? |
|
|
Witam
Mam taki dylemat, szukam zestawu napedowego do SV650S z 2003 roku.
Z tego co wyczytalem to powinienem kupic zestaw z zebatkami na przod 15 zebow, na tyl 45, lancuch 108 ogniw.
Znalazlem zestaw w Motopasji:
[link widoczny dla zalogowanych]
products=product&prod_id=1545
niestety maja tylko zebatki JT (15 przod i 45 tyl + lancuch DID`a X-ringowy) a wolalbym Sunstar`a
drugi zestaw w sklepie scigacz.pl:
[link widoczny dla zalogowanych]
ten jest ok, jednak liczba w zebatce na tyl to 44 wiec niewiem czy bedzie pasowac.
Prosze o szybka pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B2RT
Moderator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 8:12, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Motopasja ma problemy z zębatkami na przód. Sam czekam na tą zębatkę i powoli się wkurzam.
Napisz do ścigacza i podpytaj. Spokojnie można się dogadać.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
opal
Stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 23:41, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli masz wersję S to łańcuch # 525, 108 ogniw, a zębatki 15 i 44 zęby. 45 zębów ma wersja N (chodzi oczywiście o tylną zębatkę). A nie lepiej dołożyć trochę i kupić X-ring? Jest sporo trwalszy.
Ostatnio zmieniony przez opal dnia Czw 23:58, 12 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamilo_p1 SV650S
Kontaktowy
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pią 0:01, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ja kupiłem zestaw DID+SunStar w Motopasji 15/45, łańcuch 110 ogniw. I moge polecic ten zestaw, wczesniej były troche mniejsze zębatki (w starym zestawie napędowym).
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
opal
Stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pią 0:03, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
kamilo_p1 SV650S napisał: | Ja kupiłem zestaw DID+SunStar w Motopasji 15/45, łańcuch 110 ogniw. I moge polecic ten zestaw, wczesniej były troche mniejsze zębatki (w starym zestawie napędowym). |
To kupiłeś zestaw dla wersji N. Będziesz miał mniejszą Vmax, ale lepsze przyspieszenie.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamilo_p1 SV650S
Kontaktowy
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pią 0:14, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
I własnie o to chodziło... Tak naprawde o wiele Vmax nie zmalał, ale zato dzięki większej z tyłu zębatce moto stało się mocniejsze i szybsze.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B2RT
Moderator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pią 7:43, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
kamilo_p1 SV650S napisał: | I własnie o to chodziło... Tak naprawde o wiele Vmax nie zmalał, ale zato dzięki większej z tyłu zębatce moto stało się mocniejsze i szybsze. |
Czekaj V-max zmalał ale moto jest szybsze? Coś waść ściemniasz
Tak czy siak masz to co N ki mają w standardzie
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamilo_p1 SV650S
Kontaktowy
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pią 16:29, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Teoretycznie jest wolniejsza bo jeszcze nawet nie miałem kiedy tego sprawdzić ile pójdzie, ale napewno jest mocniejsza przy starcie i łatwiej na koło sie podnosi względem starego napędu z mniejszą zębatka z tyłu, akurat to sprawdziłem i mogę potwierdzić. Nie jest to jakaś powalajaca róznica ale troche napewno sie zmieniło.
B2RT : nie chodzi o to że jest moto szybsze w sensie prędkosci maksymalnej tylko o to że szybciej przyśpiesza jest żwawsze i zrywniejsze.
Ostatnio zmieniony przez kamilo_p1 SV650S dnia Pią 16:34, 13 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|