Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie opony [opony]
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 20:24, 18 Maj 2009    Temat postu:

gonzo911 napisał:
Pedzel dziwne masz odczucia po jedzie na M1. Ja mam przód M1 tył M3 i jet naprawdę jestem zadowolony. Moto reaguje na każdy ruch kierownicą błyskawicznie i naturalnie. Przód prawie zamknięty podczas pierwszej jazdy w tym sezonie.


A ja mam wręcz przeciwne odczucia, może to dlatego że jeździłem już na wielu gumach i ta M1 wydaje mi się jakaś taka toporna jeżeli chodzi o ostrzejszą jazdę, do turystyki i dość spokojnej jazdy po winklach jest idealna ale nie ma co za dużo od niej wymagać, w końcu do ostrzejszej jazdy wymyślone inne gumy. W trasie ta M1 spisuje się świetnie, przejechałem ostatnio na niej trasę ponad 1000 km i byłem zadowolony to daje dobry komfort. Tak czy siak ja jej nie skreślam, teraz przynajmniej wiem do jakich celów będę ją zakładał


Lukas napisał:
Hmm. Zastanawia mnie jedna rzecz. Piszecie tutaj o tym jak wam tylna opona się ślizga, a mi nigdy cosik takiego się nie przydarzyło. Latałem już trochę po torze - mniej lub bardziej ostro - na seryjnych D220 i też nic. Czy ja jeżdżę jakoś nie tak? :Evil or Very Mad: Czy może jestem mistrzem świata w unikaniu poślizgów :Twisted Evil:


Lukas, wydaje mi się, że niektóre uślizgi to tylko takie subiektywne odczucia choć w rzeczywistości uślizgi też się zdarzają, ogólnie wszystko zależy od bardzo wielu czynników, na przykład jaką masz pozycję podczas pokonywania winkla, jakie obroty silnika, bardzo ważną rzeczą jest dostrojenie zawieszenia do swojej wagi, ja niestety tego nie zrobiłem i być może dlatego test przedniej gumy M1 wypadł w mojej ocenie dość nijako ale jeszcze coś poreguluje i powtórzę test na zmienionych ustawieniach, myślę że wyjdzie trochę lepiej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koroviov
SV Rider


Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Trzebinia/kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 10:24, 19 Maj 2009    Temat postu:

Ktoś wcześniej napisał, żę D220 to plastikowe klocki czy jakoś tak. Ja jak kupiłem motor to miałem założoną z tyłu Exedrę w rozmiarze takim, że wyglądało jak kółko od chopera. Oponka była jak z plastiku i ślizgała się na wszystkim.
Zmieniłem na D220 (obie) i zwariowałem. Motor zaczął jeździć sam, a zakręty okazywały się tak łatwe, że jeszcze w tym samym tygodniu poprzycierałem podnóżki. Jeśli mowicie, że D208 są lepsze to będą to następne jakie kupię. Dodam jeszcze że w zasadzie wszyscy moi znajomi kupują opony używane i na ogół nie w kompletach tylko jak się zdarzy. Też tak kiedyś robiłem i stąd moje marne doświadczenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arnold
Świeżak


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 9:18, 25 Maj 2009    Temat postu:

Witam,

Z przodu posiadam prawie nówkę (tak zgaduję Mruga ) Pirelli Diablo Strada, z tyłu zostało mi tak na oko 1mm . Jak łatwo zgadnąć, muszę zmienić Wesoly.

Jeżdzę turystycznie, nie umiem się jeszcze składać, nie przycieram podnóżków, nie domykam opony.

Pytania (szukałem, czytałem Mruga )

1. Czy mogę dać inną oponę na tył? Wiem, nie powinno się, ale tutaj pytanie biorąc pod uwagę mój styl jazdy.
2. Czy warto kupić używki? Nowa opona to 680, używka innej firmy to ok 200?
3. Czy Strada jest ciągle rewelacyjną oponą, tak jak o niej piszą? Posty na necie sa z 2004, a od tej pory wiele się pewnie zmieniło w oponach.

W ostateczności wysupłam te prawie 7 stów, ale nie ukrywam że chciałbym wydać je na coś innego Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzwonek
Gość





PostWysłany: Pon 13:26, 25 Maj 2009    Temat postu:

Arnold napisał:
Witam,

Z przodu posiadam prawie nówkę (tak zgaduję Mruga ) Pirelli Diablo Strada, z tyłu zostało mi tak na oko 1mm . Jak łatwo zgadnąć, muszę zmienić Wesoly.

Jeżdzę turystycznie, nie umiem się jeszcze składać, nie przycieram podnóżków, nie domykam opony.

Pytania (szukałem, czytałem Mruga )

1. Czy mogę dać inną oponę na tył? Wiem, nie powinno się, ale tutaj pytanie biorąc pod uwagę mój styl jazdy.
2. Czy warto kupić używki? Nowa opona to 680, używka innej firmy to ok 200?
3. Czy Strada jest ciągle rewelacyjną oponą, tak jak o niej piszą? Posty na necie sa z 2004, a od tej pory wiele się pewnie zmieniło w oponach.

W ostateczności wysupłam te prawie 7 stów, ale nie ukrywam że chciałbym wydać je na coś innego Wesoly


Kupując używaną nigdy nie masz pewności co z nią jest dopóki nie założysz jej na koło. W sumie to nie samochód, że jak jedna strzeli to się jeszcze spokojnie zatrzymasz. W motocyklu masz dwie wąskie oponki, które muszą utrzymać motocykl i pasażera na drodze. Ja tam uważam, że moje zdrowie jest najważniejsze Wesoly

Za to mój kumpel już drugi raz kupił używaną oponkę... Jakiegoś Metzelera za całe 100 zł z przesyłką. Jest zadowolony i jeździ Mruga

Dziś dojechały do mnie oponki. Dunlop D207E. O 16 jadę zakładać na ulicę Narocz 23. Ktoś coś słyszał o tym wulkanizatorze?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slayer
Gość





PostWysłany: Pon 13:44, 25 Maj 2009    Temat postu:

dzwonek napisał:



Dziś dojechały do mnie oponki. Dunlop D207E. O 16 jadę zakładać na ulicę Narocz 23. Ktoś coś słyszał o tym wulkanizatorze?

Różne opinie są na temat tego wulkanizatora.Przeważnie pozytywne ale kwiatki też się zdarzały.Ja bym do POL POS pojechał.Cena podobna.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drugdill
Świeżak


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UK
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 13:51, 25 Maj 2009    Temat postu:

Motorem jeżdżę codziennie - Więc istotne jest dla mnie to jak się opona szybko nagrzewa i jak zachowuje się na mokrym.
Weekendy u mnie to opcja turystyka - Tu istotna jest jej żywotność.
Natomiast jak trafię (przypadkiem lub specjalnie) na ładną trasę z pięknymi zakrętami, niezniszczonym asfaltem i o niewielkim natężeniu ruchu to szukam tylko miejsca gdzie się można pozbyć bagażu (jeśli go zabrałem ze sobą) i jak nawiedzony katuję :twisted: . Po godzinnym pałowaniu - jeżdżę spokojnie jak baranek przez następne kilka dni..

Więc zdecydowałem się na:
Przód - Pirelli Diablo Strada
Tył - Pirelli Angel zakładana w kwiecień 2009 - miała być strada, ale już nie produkują

Arnold napisał:

Jeżdzę turystycznie, nie umiem się jeszcze składać, nie przycieram podnóżków, nie domykam opony.

Składania się wcześniej czy później nauczysz. Więc warto wybrać oponę, która będzie Ci pozwalała rozwijać umiejętności.

Cytat:
1. Czy mogę dać inną oponę na tył? Wiem, nie powinno się, ale tutaj pytanie biorąc pod uwagę mój styl jazdy.

Moim zdaniem -Jeżeli ta turystyka nie łączy się z ostrzejszą jazdą to czas nagrzewania nie odgrywa aż tak istotnej roli, więc dobierz tylko taką (high milage)oponę co by się na mokrym dobrze zachowywała - jako tako zgra się wtedy z przodem.

Cytat:
3. Czy Strada jest ciągle rewelacyjną oponą, tak jak o niej piszą? Posty na necie sa z 2004, a od tej pory wiele się pewnie zmieniło w oponach.

Czy jest rewelacyjna - dla mnie bajka, prowadzi się stabilnie i pozwala zejść na kolanko bez zbędnego podnoszenia ciśnienia we krwi... Jest o niebo lepsza od standardowej opony - ale od tej to chyba większość opon jest lepsza..
A Zmieniło się to, że już "świerzej" strady nie dostaniesz :? . - masz za to Angel


Co do pytania nr 2 - niech się inni wypowiedzą.


Ostatnio zmieniony przez drugdill dnia Pon 14:01, 25 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyber_human
SV Rider


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 14:06, 25 Maj 2009    Temat postu:

@Arnold:
Sądziłem, że urodą golasa jest trzęść się powyżej 100 km/h - miałem tam Michelin Pilot Road. Że normalne jest na mikro piasku na asfalcie rzucanie całym moto... Nie miałem pojęcia, że po założeniu <u>nowej</U> gumy będzie tak drastyczna różnica - Michelin Pilot Road 2.
Chłopie: jeśli możesz, zakładaj nówkę, dotrzyj przez 200 km a potem ciesz się tym, co daje nowa guma.
Dodam, że też nie umiem winklować...


Ostatnio zmieniony przez cyber_human dnia Pon 14:07, 25 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzwonek
Gość





PostWysłany: Pon 17:33, 25 Maj 2009    Temat postu:

slayer napisał:
dzwonek napisał:



Dziś dojechały do mnie oponki. Dunlop D207E. O 16 jadę zakładać na ulicę Narocz 23. Ktoś coś słyszał o tym wulkanizatorze?

Różne opinie są na temat tego wulkanizatora.Przeważnie pozytywne ale kwiatki też się zdarzały.Ja bym do POL POS pojechał.Cena podobna.


Pojechałem do niego i obyło się bez kwiatków Wesoly Wyważanie z opcją dopasowywania. Maszyna powiedziała im, że mają oponę przesunąć to ją zdemontowali i przekręcili kawałek na feldze. Do tego dmuchnięte gazem i na odjazd zostałem pouczony, że mam spokojnie jeździć przez jakieś 200-300 km.

Przy okazji zobaczyłem 44 letni skuter jednego z nich Wesoly Chyba właściciela Wesoly
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
selisek
Stały bywalec


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kęty/Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 18:16, 25 Maj 2009    Temat postu:

Arnold - jak dla mnie kupuj uzywke.

Kolega Pedzel ma dobre na allegro - ostatnio fajna Michelin Pilot Sport z 2006 z 5 mm bieznika mi sie podobala Wesoly

Pozdro Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 19:31, 25 Maj 2009    Temat postu:

selisek napisał:
Arnold - jak dla mnie kupuj uzywke.

Kolega Pedzel ma dobre na allegro - ostatnio fajna Michelin Pilot Sport z 2006 z 5 mm bieznika mi sie podobala Wesoly

Pozdro Wesoly


Dzięki selisek za reklamę :wink:
Faktycznie, mam dostęp do opony nowych i używanych, w środę jadę po świeży towar więc z pewnością będzie jakiś wybór ciekawych opon.

Była już mowa w tym temacie o używkach i nowych oponach, każdy zakłada to na co go stać, ja osobiście jeżdżę tylko i wyłącznie na używkach. Jak ktoś ma za dużo pieniążków to jak najbardziej polecam kupić nowe


P.S. Niedługo przeprowadzę kolejny test opon, tym razem będą to prawdopodobnie Michelin Pilot Power lub Pirelli Supercorsa pro - zapowiada się ostra jazda Jezyk
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzwonek
Gość





PostWysłany: Pon 23:02, 25 Maj 2009    Temat postu:

Tak jak pisałem oponki mam wymienione ale nie mogłem się powstrzymać z tym oszczędzaniem... Pojechałem pod M1 i najpierw slalomik, coraz szybciej i ciaśniej Wesoly Później w kółeczko w jedną i drugą stronę, znów coraz mocniej Wesoly Aż doszedłem do mocniejszych zakrętów...

Efekt: Przytarłem kilka razy podnóżkami, przednia opona się domknęła, a tył nie chciał Wesoly Na siłę go nie będę domykał Mruga Wystarczą podnóżki Wesoly Albo mi się wydaje albo dużo lepiej te oponki trzymają od seryjnych D220 z 2003 roku Mruga

Ależ się ubawiłem dzisiaj Wesoly Rewelka na odstresowanie Wesoly
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Wto 0:25, 26 Maj 2009    Temat postu:

Czy ktoś z Was miał kontakt z oponami shinko? Kumpel mi to ostatnio polecał, ponoć rewelacyjne gumy. Niby technologię przejęli od yokohamy...
Znalazłem 3 modele bieżnika pod SV - 005, 006 i 009. Jest jeszcze w sprzedaży 003, ale to się nadaje raczej na tor Mruga
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas
Stały bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 6:02, 26 Maj 2009    Temat postu:

Ja gdzieś czytałem przypadkowo o shinko i rewelacji nie było w opiniach. Ale jak jest naprawdę to nie wiem - trzeba by samemu przetestować i się wypowiadać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 7:17, 26 Maj 2009    Temat postu:

lasooch napisał:
Czy ktoś z Was miał kontakt z oponami shinko? Kumpel mi to ostatnio polecał, ponoć rewelacyjne gumy. Niby technologię przejęli od yokohamy...
Znalazłem 3 modele bieżnika pod SV - 005, 006 i 009. Jest jeszcze w sprzedaży 003, ale to się nadaje raczej na tor Mruga


Z shinko to jest tak w Polsce, że jest to mało znana marka i często pomijana w przypadku wyboru opon, a na świecie ludzie jeżdżą na oponach shinko i bardzo je sobie chwalą, znam osobiście kilka osób które jeżdżą na shinko i mówią, że jest rewelacja, prawdę mówiąc shinko produkuje opony jakościowo i technologicznie zbliżone do Michelin'ów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
selisek
Stały bywalec


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kęty/Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 14:59, 26 Maj 2009    Temat postu:

Mam na tyle shinko z bieznikiem bardzo zblizonym do pilot sporta czyli chyba model 005.
Moje doswiadczenia to:
- dlugo sie grzeje
- slabo trzyma na mokrym
- slaba trwalosc
- czeste uslizgi
- szybko traci przyszepnosc przy hamowaniu

Mialem wczesniej Conti Road Attack na tyle prawie lysa i byla duzo lepsza.

Nie polecam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 15:48, 26 Maj 2009    Temat postu:

selisek napisał:
Mam na tyle shinko z bieznikiem bardzo zblizonym do pilot sporta czyli chyba model 005.
Moje doswiadczenia to:
- dlugo sie grzeje
- slabo trzyma na mokrym
- slaba trwalosc
- czeste uslizgi
- szybko traci przyszepnosc przy hamowaniu

Mialem wczesniej Conti Road Attack na tyle prawie lysa i byla duzo lepsza.

Nie polecam.


Widać co osoba to inne spostrzeżenia, no cóż trzeba będzie kiedyś założyć na koła gumy Shinko i przekonać się na własnej skórze co to warte
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
samogonek
Stały bywalec


Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 1054
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław\Oława\Siecieborowice

PostWysłany: Wto 17:40, 26 Maj 2009    Temat postu:

Moja dziewucha w F4 ma tą oponę. Jednak jej opinia ogranicza się do tego, że ładnie wygląda :wink:
Gdy kupowała to cenowo była bez porównania np do Dunlopa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 21:04, 26 Maj 2009    Temat postu:

Ja słyszałem dobre opinie o oponach Shinko. Super trzymają. Dają radę po prostu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wasior
Gość





PostWysłany: Wto 22:09, 26 Maj 2009    Temat postu:

Opony schinko widzę za niecałe 800 zł za komplet na allegro. Zastanawiałem się nad nimi kiedyś i zawsze oglądając gumę zmieniałem zdanie. Tak na pierwszy rzut oka wykonanie jest gorsze. Co do właściwości nie mogę się wypowiedzieć. Cena/jakośc taka sobie, można dołożyć 100 zł i założyć supermaxx co już jest sprawdzone i chwalone od kilku sezonów.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yyveel
Gość





PostWysłany: Wto 22:27, 26 Maj 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

test opon
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KamilSV
Świeżak


Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 23:06, 26 Maj 2009    Temat postu:

Siema !
Podejzewam ze duzo o tym pisaliscie, ale przegladnalem pare stron i przepraszam bardzo, ale juz nie mam sily czytac dalej... Chce zmienic opone z tylu na szersza- obecnie jest fabryczne 160. Mysle o 170... a najlepiej 180 ! Wesoly Slyszalem ze rozne motocykle roznie sie zachowuja po zmianie rozmiaru opon i chcialbym uslyszec Wasza opinie jak to wygladaz SV'kami ? Chcialbym dodac ze jezdze od nie dawna i chcialbym sie pewnie trzymac drogi a racjonalnie myslac- wiecej gumy przelega do asfaltu - lepsza przyczepnosc ??!! Dzieki i sorry jezeli powtarzam temat !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Wto 23:43, 26 Maj 2009    Temat postu:

No to w tych 24 stronach parę razy się już przewijało, że zakładanie szerszej gumy to kiepski pomysł. Moto będzie się gorzej prowadzić i tyle.
Nie wiem w jakim stanie masz opony, ale jeżeli masz zmieniać, to kup jakieś świeże i miękkie opony w fabrycznym rozmiarze i nie kombinuj Jezyk
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 5:44, 27 Maj 2009    Temat postu:

KamilSV napisał:
Siema !
Podejzewam ze duzo o tym pisaliscie, ale przegladnalem pare stron i przepraszam bardzo, ale juz nie mam sily czytac dalej... Chce zmienic opone z tylu na szersza- obecnie jest fabryczne 160. Mysle o 170... a najlepiej 180 ! Wesoly Slyszalem ze rozne motocykle roznie sie zachowuja po zmianie rozmiaru opon i chcialbym uslyszec Wasza opinie jak to wygladaz SV'kami ? Chcialbym dodac ze jezdze od nie dawna i chcialbym sie pewnie trzymac drogi a racjonalnie myslac- wiecej gumy przelega do asfaltu - lepsza przyczepnosc ??!! Dzieki i sorry jezeli powtarzam temat !


Miałem założoną na początku sezonu 170, ogólnie bardzo fajnie mi się jeździło z tym, że podczas pokonywani szybkich zakrętów można było odczuć bujanie, opona po prostu "pływała", mi to odpowiadało bo można było prawie przy każdym ostrym wyjściu z winkla zrobić power-drifta, na oryginalnych rozmiarach tego już nie da się zrobić.

Podsumowując nie polecam zakładania szerszych opon niż oryginale, bo stracisz sporo ze stabilności, którą zapewniają tylko opony w dedykowanym rozmiarze do naszych o2o, poza tym odbije się to też negatywnie na estetyce, opona będzie wyglądać jak balon.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 6:38, 27 Maj 2009    Temat postu:

Trzymałbym się opinii kolegów bo nie są to zasłyszane teksty tylko sprawdzone fakty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wasior
Gość





PostWysłany: Śro 11:00, 27 Maj 2009    Temat postu:

Miałem szersze i nie polecam. Może i motor prosto jedzie, ale w zakręty wchodzi się fatalnie. Potwierdzam to co pisze pędzel. Moim zdaniem zakładanie szerszej gumy zmniejsza bezpieczeństwo właśnie ze względu na manewrowanie.
Weź też pod uwagę, że siła hamowania jest przede wszystkim na przodzie, a tu 180 nie wsadzisz...

Ktoś się spotkał z AVON VIPER SPORT. Kilka postów wyżej ktoś dał test wg. którego są zupełnie przyzwoite. Na allegro można zakupić za 700 zł komplet! To już jest niezła cena...


Ostatnio zmieniony przez wasior dnia Śro 11:12, 27 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KamilSV
Świeżak


Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 13:17, 27 Maj 2009    Temat postu:

Dzieki wielkie ! Wlasnie takich porad fachowcow potrzebuje Mruga Zostane w takim razie przy 160.... Chociaz taki balon 180 z planowanym fenderem i balonowatym plastikiem zamiast siedzonka pasazera mogloby ladnie napompowac dupke Suzi Trudno... zdrowie wazniejsze Wesoly
DZIEKI I POZDRAWIAM !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomjag
Stały bywalec


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 15:02, 27 Maj 2009    Temat postu:

Zdrowe podejście do tematu!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
selisek
Stały bywalec


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kęty/Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 15:56, 27 Maj 2009    Temat postu:

Czytalem o Avonach - dobre gumy chodz w porownaniu z bardziej znanymi markami wypadaly gorzej. W testach zwracali rowniez uwage na slaba trwalos.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yyveel
Gość





PostWysłany: Czw 0:18, 28 Maj 2009    Temat postu:

wasior napisał:
Miałem szersze i nie polecam. Może i motor prosto jedzie, ale w zakręty wchodzi się fatalnie. Potwierdzam to co pisze pędzel. Moim zdaniem zakładanie szerszej gumy zmniejsza bezpieczeństwo właśnie ze względu na manewrowanie.
Weź też pod uwagę, że siła hamowania jest przede wszystkim na przodzie, a tu 180 nie wsadzisz...

Ktoś się spotkał z AVON VIPER SPORT. Kilka postów wyżej ktoś dał test wg. którego są zupełnie przyzwoite. Na allegro można zakupić za 700 zł komplet! To już jest niezła cena...


W czasie szukania testow tych opon natknalem sie m.in. na ten. Dzwonilem do tego sperzedawcy. Generalnie dobrze wypadaja w testach, jedyny minus to to ze on sprzedaje przednia avon supersport a tyl avon sport, troche sie roznia mieszanka jednak.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wasior
Gość





PostWysłany: Czw 11:17, 28 Maj 2009    Temat postu:

Też do niego dzwoniłem. To zwykły handlarz, a nie sklep i tu z gwarancją będzie ciężko. Niestety nie posiada tej lepszej gumy na tył. Jeździłem na różnych oponach i to nie jest dobry pomysł. Odpuszczam, nie będę ryzykować.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 15 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin