 |
Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Forum dla dojrzałych motocyklistów.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam Wojewoda
Kontaktowy
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: 3-MIASTO
|
Wysłany: Śro 0:14, 13 Cze 2007 Temat postu: Główka ramy |
|
|
Muszę dokręcić główkę ramy bo ma luzy, robił ktoś sam. Czy to słaby punkt Sv (chociaż jakiś) czy po porostu względy eksploatacyjne.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sienkos
Kontaktowy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kraków/NT Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Śro 6:11, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
ile masz nawiniete km?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam Wojewoda
Kontaktowy
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: 3-MIASTO
|
Wysłany: Śro 7:18, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
15 000
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slayer
Gość
|
Wysłany: Śro 7:36, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Adam Wojewoda napisał: | 15 000 |
To szybko ci sie luzy zrobily.Chyba ktos lubil na gumie latac.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sienkos
Kontaktowy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kraków/NT Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Śro 11:38, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
a jak sprawdzacie ten luz bo tez mnie to martwi i chcialem sam sobie sprawdzic. na moto odciazonym?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slayer
Gość
|
Wysłany: Śro 11:53, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Sienkos napisał: | a jak sprawdzacie ten luz bo tez mnie to martwi i chcialem sam sobie sprawdzic. na moto odciazonym? |
Odciazone kolo przod.Chwytasz oburacz za 2 lagi tuz pod dolna polka i probujesz ciagnac do przodu i do tylu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam Wojewoda
Kontaktowy
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: 3-MIASTO
|
Wysłany: Śro 11:59, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Lub pchasz moto zgaszony i gwałtownie delikatnie naciskasz przedni hamulec, luz będzie stukał w głuwce. Lub naciskasz hamulec kładziesz rękę na główce i pchasz cały moto do przodu i z powrotem . Podczas jazdy po nierównościach również da się wyczuć luz. Jazda z luzem uszkadza łożysko i większy koszt naprawy niż dokręcenie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slayer
Gość
|
Wysłany: Śro 12:46, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Najpewniejsza metoda to odciazenie przedniego kola bo tylko wtedy upewnisz sie ze jest to luz na glowce.Metody ktore opisales sa ok ale nie daja jednoznacznej odpowiedzi czy luz wystepuje tylko na glowce(moze byc tez na kole, golen-laga).
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam Wojewoda
Kontaktowy
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: 3-MIASTO
|
Wysłany: Śro 12:54, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Może wiesz jak dokręcić żebym nie musiał jechać do serwisu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ruleś
Gość
|
Wysłany: Śro 13:14, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
najlepiej kluczem ........... 
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sienkos
Kontaktowy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kraków/NT Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Śro 13:16, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
ale dokrecamy ta duza srebrna srube na gorze polki tak?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Złoty
Kontaktowy
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Śro 13:26, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
zdejmujesz polke i dokrecasz kluczep pazurkowym/ hakowym ta srbue ktore jest pod lułka ( takie sloneczko) albo odrecasz jak masz wymienic lozysko a co do latania z wystukanym lozyskiem to jest tak ze moto gorzej sie prowadzi i wkurza te stukanie a tak po za tym bez zmian ja mam nawiniete 19ts i tez juz zaczyna stukac tylko ze u mnie to poprzedni wlasciciel sie przyczynil do tego bo byl idiota i beztalenciem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam Wojewoda
Kontaktowy
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: 3-MIASTO
|
Wysłany: Śro 13:32, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Jeszcze nie rozkręcałem tego, tam wygląda jak by dwie nakrętki były (te słoneczka) jedna to kontra czy to jest jedna nakrętka (rozkręcałeś to picz to sobie wieczorem zorbie) czy motor muzę stać normalnie na kolach, dokręcać do oporu czy jak (dawaj szczegóły)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slayer
Gość
|
Wysłany: Śro 14:26, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Tak jak pisze Zloty, dokrecasz kluczem pazurkowym.Najlepiej gdy kolo bedzie w gorze bo wtedy bedziesz mogl sprawdzicz czy nie dokreciles zbyt mocno(czy sie nie zacina).
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam Wojewoda
Kontaktowy
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: 3-MIASTO
|
Wysłany: Śro 21:28, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Dokręciłem se tą główkę, zobaczę jutro na dziurach. Ile można zrobić na jednych świecach?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Złoty
Kontaktowy
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Śro 21:56, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
to zalezy ja robie okolo 5 tys do smieci ale mozna wiecej, ogolnie to jak czuje ze cos nie tak jest to zmieniam, mam teraz irydowe ktore podobno sa trwalsze
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiotrFF
Stały bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 1146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 6:23, 14 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
5tys na kpl swiec? Kurde, troche ich szkoda bo z tego co wiem o wymianie trzeba pomyslec przy przebiegu ok.12tys
Pzdr
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sienkos
Kontaktowy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kraków/NT Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Czw 7:39, 14 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
no mi tez sie szykuje wymiana swieczek teraz przy 12tys.mozecie mi cos polecic? czy wziasc zalecane przez producenta swieczki z manuala - NKG? Czy moze zamienniki Denso(chyb )
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Złoty
Kontaktowy
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Czw 11:20, 14 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
ogolnie mozna latac na takich swieczkach po przebiegu 5 tys ale ja akurat mam takie zboczenie A co do swiec to polecam denso bezprownania lepsze od ngk ,swiece ngk nie sa rewelacyjne, sa malo odporne na wszelkiego rodzaju uszkodzenia badz zalania.Swieca ngk po jednym wypaleniu nadaje sie na smietnik praktycznie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sienkos
Kontaktowy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kraków/NT Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pon 10:39, 10 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
nie zakładam nowego wiec odswiezam.
wymianial ktos lozyska w glowce? ile taki zabieg kosztuje wraz z kosztami materialu?
dzieki za odpowiedz.
pozdrawaim
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ruleś
Gość
|
Wysłany: Pon 18:00, 10 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
a cos ci sie stalo ze chcesz to robic?? o ile pamietam mowiles kiedys cos o shimmie czy nadal to masz i z tego powodu chcesz to robic??
osobiscie nie mam pojecia ile to mzoe kosztowac ale zadzown do serwisu to ci powiedza napewno !!
pozro
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sienkos
Kontaktowy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kraków/NT Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pon 20:00, 10 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
tak dlatego chce to zrobic. tylko mi to pozostalo nic innego mi do glowy nie przychodzi. i nie mylcie klasycznego shimmy z tym co ja mam. bo to co ja mam to sa stale drgania kierownicy w zakresie od najmniejszych predkosci do tych ponad 140...i raz maja one miejsce raz nie... mechanik mi powiedzial ze luzu na glowce nie ma i ze nie ma co robic ale ja innego pomyslu nie mam..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiotrFF
Stały bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 1146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pon 20:30, 10 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Sienkos napisał: | tak dlatego chce to zrobic. tylko mi to pozostalo nic innego mi do glowy nie przychodzi. i nie mylcie klasycznego shimmy z tym co ja mam. bo to co ja mam to sa stale drgania kierownicy w zakresie od najmniejszych predkosci do tych ponad 140...i raz maja one miejsce raz nie... mechanik mi powiedzial ze luzu na glowce nie ma i ze nie ma co robic ale ja innego pomyslu nie mam.. |
Sorry bo może pomyślisz że piszę głupoty ale czasami (szczególnie w aucie) wydaje się że coś puka czy np. drży przy przednim kole a po sprawdzeniu okazuje się że przyczyną jest np. amortyzator z tyłu. Może dla świętego spokoju sprawdź tylne koło (łożysko, opona itp)
Pzdr Piotr
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sienkos
Kontaktowy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kraków/NT Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pon 21:23, 10 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
tyl jest ok jesli chodzi o lozysko sprawdzane przy wymianie opon na nowe. gumy mam nowe.. na poprzednim komplecie opon bylo to samo...
A to coś to co to takiego?
kermadec
Ostatnio zmieniony przez Sienkos dnia Wto 20:17, 11 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiotrFF
Stały bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 1146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 17:55, 11 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
a śmigałeś kiedyś na innej SV-ce? Może warto spróbować, a z tego co widzę Krk rośnie w siłę więc nie będzie pewnie z tym problemu. (może inne też tak mają)
Pzdr
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartman
Stały bywalec
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 19:57, 11 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
PiotrFF napisał: | a śmigałeś kiedyś na innej SV-ce? Może warto spróbować, a z tego co widzę Krk rośnie w siłę więc nie będzie pewnie z tym problemu. (może inne też tak mają)
Pzdr |
Ja mu więcej nie dam, bo ostatnio nie chciał oddać :twisted:
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sienkos
Kontaktowy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kraków/NT Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 20:22, 11 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
jechalem na moto z tego samego rocznika i nie ma tej dolegliwosci...pozatym jak tak moze miec ze kazdy..puszczam kiere a ta sie telepie...bez sensu..tak chyba nie wychodzi z fabryki ...a moze to taka opcja podnoszaca adrenalinke i cisnienie bo sie tylko czlowiek wkurza...
ta Bartman, kto nie chcial oddac to nie chcial
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Złoty
Kontaktowy
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Śro 8:49, 12 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Kupilem wczoraj łozyska u Olka zaplacilem 108 zl za dwa nie wiem jak do nowszego sv a do roboty to zrobisz to sam wystarczy klucz imbusowy do owiewek podstawka jakas zeby wyjac przod i klucze nasadowe badz oczkowe.Zabieg prosty jak zmiana oleju a zaoszczedzisz 100zl
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sienkos
Kontaktowy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kraków/NT Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Śro 9:01, 12 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
mozliwe ale boje sie jak to jest z dokrecaniem, nie chce tego zrobic za slabo albo za mocno
Złoty jaki masz przebieg?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Złoty
Kontaktowy
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Śro 23:47, 12 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
mam nalatane 20 tys wlasnie dzisiaj pykło, wymienilem lozysko i wszystko jest ok, po zmianie lozyska trzeba i tak je dokrecic jak sie ulozy wiec dokrac tak azeby polka chodzila lekko lecz z lekkim oporem a pozniej jak polatasz i okaze sie ze nadal stuka to dokrecisz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|