![Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/logo_phpBB.gif) |
Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Forum dla dojrzałych motocyklistów.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
basik
Świeżak
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk/Londyn
|
Wysłany: Nie 15:15, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
po ilu kilometrach trzeba dokręcić nowe łożysko?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slayer
Gość
|
Wysłany: Nie 18:53, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Polataj troche, pojezdzij po dziurach.Moze 100,200,300 km.Nie ma reguly.Kontroluj czy pojawia sie luz.Jesli bedzie to troche dokrecisz i bedzie git.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kronos
Stały bywalec
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Nie 19:37, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
slayer
jest jakaś zasadna reguła, że np po 15-20 tys km trzeba dokręcać główkę czy zależy to od stylu jazdy ?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slayer
Gość
|
Wysłany: Nie 20:21, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Nie ma zadnej reguly.Glownie zalezy od tego jak i po czym jezdzisz choc pewien wplyw moga miec tez warunki atmosferyczne i czeste mycie myjka (wiadomo ze wilgoc zle wplywa na lozyska).Jesli nie jezdzisz na gumie to lozyska powinny wystarczyc na dosyc dlugo.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kermadec
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 3537
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Nie 22:03, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
A ja wam powiem, że od wymiany łożyska przejechałem prawie 8000km i nic nie dokręcałem. Mechanik mi powiedział, żebym przyjechał jak poczuje delikatny luz. Fajnie tylko od wymiany luz sie nie pojawił.....
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
philip
SV Rider
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:43, 25 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Jaki rozmiar ma ten klucz pazurkowy? Chyba, że jest jakiś uniwersalny :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slayer
Gość
|
Wysłany: Wto 20:30, 25 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Sa rozne rozmiary tych kluczy.Mozna kupic rowniez uniwersalny ktory ma ''pazur'' zawieszony na sworzniu.Najlepiej zmierzyc srednice nakretki np suwmiarka i nabyc odpowiedni klucz.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
philip
SV Rider
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:39, 27 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Myślałem, że da się kupić bez mierzenia, bo chętnie bym teraz nabył i dokręcił główkę jak znajdę trochę czasu. Chyba, że ktoś wie jaki rozmiar ma klucz do SVs k5. Dzięki Slayer za odp, pzdr.
EDIT:
Dostałem się do tych słoneczek i próbowałem sprawdzić czy są luźne. Próbowałem je odkręcić bez tego klucza, stukając lekko itp, ale wydaje mi się, że wszystko jest mocno dokręcone... Czy ten luz może być gdzieś jeszcze?
Ostatnio zmieniony przez philip dnia Pon 16:48, 01 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
opal
Stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pon 21:06, 29 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Jak dokładnie przebiega wymiana łożyska główki ramy? Piszecie, ze potrzebne są klucze imbusowe i nasadowe. A co z kluczem pazurkowym? nie trzeba tych śrub na pazurkowy rozkręcać? Pewnie trzeba... tak?
Moje drugie pytanie.... u mnie z przodu też czuć delikatny luz kiedy wpadnę w większą dziurę, lub kiedy gwałtownie z szarpnięciem nacisnę klamkę hamulca jak gwałtowni odpuszczę hamulec przy mocnym hamowaniu to też daje się coś usłyszeć. Sprawdzałem łożysko główki ramy-jest OK. Łożyska w kole tez OK. Co może być przyczyną małych luzów? Gdzieś zrobiło się luźno w zestawie goleń-laga? jeśli tak to podlega tylko wymianie? Macie inne jakieś pomysły?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slayer
Gość
|
Wysłany: Wto 11:20, 30 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Wymiana.Odkrecasz chromowana nakretke, zdejmujesz polke (pobijasz gumowym mlotkiem) i odkrecasz sloneczko (klucz hakowy).Przod jest wolny i mozna wymieniac lozyska.
Jesli chcesz sprawdzic luzy w przednim zawieszeniu to kolo musi byc uniesione.Szarpiac na boki pod dolna polka zauwazysz ewentualne luzy na lozyskach glowki ramy-moze bedzie potrzebne tylko dokrecenie sloneczka;jesli nie wymiana kompletu.Szarpiac za golenie, nie powinno byc wyczuwalnego luzu miedzy nimi a lagami.Jesli sa oznacza to wybicie jakiejs tulejki.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
opal
Stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 20:51, 30 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Dziękóweczka :-) No właśnie jak kupiłem moto to sprawdzałem łożysko główki ramy z uniesionym kołem-było OK. Jednak w sezonie czasem coś potrafiło stuknąć. Ostatnio ponownie sprawdziłem główkę ramy i jest git! Złapałem za golenie na samym dole i wydaje mi się jakby był luz goleń-laga na wysokości uszczelniaczy mniej więcej. Czy wystarczy rozebranie i wymiana tulei? Droga to sprawa będzie?
Wydaje mi się, że poprzedni właściciel dawał na nim nie źle na gumie i pewnie stopie (założone wzmocnione klocki z przodu SBS) też było na porządku dziennym, a SV nie ma zawieszenia do tego przystosowanego.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiotrFF
Stały bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 1146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 21:22, 30 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
opal napisał: | Złapałem za golenie na samym dole i wydaje mi się jakby był luz goleń-laga na wysokości uszczelniaczy mniej więcej. Czy wystarczy rozebranie i wymiana tulei? Droga to sprawa będzie? |
Delikatny luz na wysokości uszczelniaczy to normalna rzecz. Luz w główce ramy można wyczuć ruszając goleniami lub na słuch jadąc po nierównościach
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
opal
Stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 23:49, 30 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
PiotrFF napisał: | opal napisał: | Złapałem za golenie na samym dole i wydaje mi się jakby był luz goleń-laga na wysokości uszczelniaczy mniej więcej. Czy wystarczy rozebranie i wymiana tulei? Droga to sprawa będzie? |
Delikatny luz na wysokości uszczelniaczy to normalna rzecz. Luz w główce ramy można wyczuć ruszając goleniami lub na słuch jadąc po nierównościach
Pozdrawiam |
Główka ramy na 100 % jest OK.
Jak delikatny luz na wysokości uszczelniaczy to norma, to uspokoiłeś mnie. Wygląda na to, że jest wszystko w porządalu.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slayer
Gość
|
Wysłany: Śro 10:32, 31 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Tak jak pisze Piotr.Jesli sa bardzo male luzy laga/golen to nie przejmuj sie i smigaj dalej.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
opal
Stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Nie 1:19, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
No to fajnie. Też tak macie, że czasem jak gwałtownie przód musi wybrać nierówność (np.: źle obsadzona studzienka) to da się zauważyć stuki, małe puknięcia i luzy?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dono
Kontaktowy
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: łódzkie Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Nie 14:05, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
tak, też się ostatnio nad tym zastanawiałem, mam to samo. moto na podnośnik i nie wyczułem żadnych luzów na główce, wiec skoro tak piszecie to jest ok. poza pukaniem żadnych objawów.
Ostatnio zmieniony przez dono dnia Nie 18:19, 11 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BlackN
Świeżak
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Nie 8:11, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Czy SVka ma w główce ramy łożyska stożkowe (fabrycznie) tylko i wyłącznie? Słyszałem (w nieautoryzowanym serwisie), że można spotkać też kulkowe, których skręcanie (ściskanie) sensu nie ma...
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B2RT
Moderator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Nie 14:59, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
opal napisał: | No to fajnie. Też tak macie, że czasem jak gwałtownie przód musi wybrać nierówność (np.: źle obsadzona studzienka) to da się zauważyć stuki, małe puknięcia i luzy? |
Jesteś pewien, że nie jest to efekt "dobijania" ?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
opal
Stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pon 21:32, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
B2RT napisał: | opal napisał: | No to fajnie. Też tak macie, że czasem jak gwałtownie przód musi wybrać nierówność (np.: źle obsadzona studzienka) to da się zauważyć stuki, małe puknięcia i luzy? |
Jesteś pewien, że nie jest to efekt "dobijania" ? |
Efekt dobijania to nie jest na pewno. Jeśli nacisnę klamkę i bujam delikatnie przodem to daje się usłyszeć i wyczuć mały luz. Niemożliwe, żebym na postoju delikatnie bujając przodem dobijał amorki. Wygląda mi to na luz goleń-laga. Wymienia się tam jakieś tulejki? Tak ma być? Chodzi mi po głowie, żeby zajechać do POLandPosition i sprawdzić to. Miałbym spokój...
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Gość
|
Wysłany: Pon 21:40, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Wymienia się tam tuleje ślizgowe, ale ciężko mi uwierzyć, że w tak świeżym motocyklu już by padły.
Sprawdź inny trop - pływająca tarcza
Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Pon 21:47, 23 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
opal
Stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 0:33, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Najlepiej jak pan lasooch się tym zajmie i rzuci okiem :-D Kiedyś pięknego pogodnego dnia przy okazji spotu na Mc Wilanów zasięgnę waszej opinii. Na pewno nie jest to łożysko główki ramy....luzy czuć sporo poniżej. A tarcza pływa tylko jak myję moto :-P
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Gość
|
Wysłany: Wto 19:46, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Moje tarcze pływają cały czas, nawet bez mycia i chwała im za to
Nie no, tak na serio - tarcza składa się z dwóch części połączonych sworzniami. Gwarantują one delikatny luz tarczy, by układała się ona ładnie przy ściskaniu klockami. Niestety wraz z rosnącym przebiegiem, luzy tych sworzni też powoli rosną i objawiają się właśnie pukaniem, gdy na zaciśniętym hamulcu kołyszesz motocyklem. Znajdź pan kogoś panie Opal do bujania SVką, sam przyłóż palec do sworzni i zobaczysz czy są tam jakieś luzy. U mnie są i zupełnie się tym faktem nie przejmuję - urok pływających tarcz i tyle
Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Pią 20:44, 23 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
opal
Stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 21:48, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No kumam tak z grubsza temat pływających tarcz. To też wykluczam. Dlaczego? Ano dlatego, że wystarczy wpaść w krótki dołek (szybka reakcja zawieszenia) i wtedy luz jest wyczuwalny na kierownicy i wyłapany przez moje przytępione już trochę uszy. Nie hamujemy, to tarcze żyją swoim życiem w tym wypadku, a luz jest... Mam wrażenie, że poprzedni właściciel dobrze dawał na gumie... może te tulejki już jednak są zmęczone?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolecik
Gość
|
Wysłany: Wto 19:36, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jak Opal wymieniałeś łożyska główki ramy?
Ja dzisiaj dowiedziałem, że moje kwalifikują się do wymiany, bo już są niezłą padaką. Powiedział to sam kierownik serwisu F&F (czy jakoś tak) Tomek Kędzior.
Robił to już ktoś i opisze jak to dokładnie, po kolei się robi? Czy trzeba podnieś moto, jakie narzędzia (imbusy, oczkowe, pazurkowy...) itp.?
Z góry dziękuję za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
opal
Stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 22:58, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
kolecik napisał: | Jak Opal wymieniałeś łożyska główki ramy?
Ja dzisiaj dowiedziałem, że moje kwalifikują się do wymiany, bo już są niezłą padaką. Powiedział to sam kierownik serwisu F&F (czy jakoś tak) Tomek Kędzior.
Robił to już ktoś i opisze jak to dokładnie, po kolei się robi? Czy trzeba podnieś moto, jakie narzędzia (imbusy, oczkowe, pazurkowy...) itp.?
Z góry dziękuję za pomoc ![Mruga](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_msn-wink.gif) |
Nie wymieniałem, bo wydaje mi się, że są OK. Podnosiłem moto kolejny raz, szarpałem za lagi i nie wyczuwam żadnego luzu. Wiem, że musisz zdjąć górną półkę, odkręcasz śrubę centralną, później pazurkowym kolejną śrubę i później już wymiana łożysk zostaje. Jak się mylę, albo ktoś bardziej zorientowany to piszcie. Podobno prosta czynność. Kolecik... powiedz mi jak dokładnie sprawdzali luz u Ciebie na łożyskach główki ramy? Czyżby nie wystarczyło odciążenie przodu , szarpanie i delikatne palce, które wyczują luzy?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolecik
Gość
|
Wysłany: Śro 6:09, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
U mnie koleś, który wjeżdżał na serwis od razu zauważył, że coś jest nie tak i później we dwóch sprawdzili. Nie wiem dokładnie jak to sprawdzali bo moto stał już w serwisie ale z tego co dojrzałem to jeden siedział na moto a drugi stał przed i chyba trzymał za lagi, ale tego to nie jestem pewien. Na koniec stwierdzili, że łożyska "mają już pamięć"... :?
EDIT
Czy przy wymianie muszę zdjąć lampę, liczniki i cały osprzęt? :roll:
Ostatnio zmieniony przez kolecik dnia Śro 7:01, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Gość
|
Wysłany: Śro 13:03, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Tak, trzeba rozebrać cały przód i wyjąć obie półki z ramy. Więc liczniki, lampa, lagi - to wszystko trzeba odkręcić. Z kluczy to potrzeba chyba 17mm do odkręcenia ośki, 12mm do rozkręcenia półek, płaski 32mm do odkręcenia nakrętki z nad górnej półki i pazurowy do odkręcenia nakrętki z pod górnej półki. A następnie młotek i mesel do wybicia łożysk z główki ramy i zbicia bieżni z sztycy w dolnej półce. I montaż nowych łożysk
Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Pią 20:46, 23 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolecik
Gość
|
Wysłany: Śro 13:22, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
lasooch napisał: | Tak, trzeba rozebrać cały przód i wyjąć obie półki z ramy. Więc liczniki, lampa, lagi - to wszystko trzeba odkręcić. Z kluczy to potrzeba chyba 17mm do odkręcenia ośki, 12mm do rozkręcenia półek, jakiś duży do odkręcenia nakrętki z górnej półki i pazurowy do odkręcenia nakrętki z pod dolnej półki. A następnie młotek i mesel do wybicia łożysk z główki ramy i zbicia bieżni z sztycy w dolnej półce. I montaż nowych łożysk ![Wesoly](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_smile.gif) |
To trochę skomplikowane się robi :roll:
Kiedyś Lasooch wspominałeś o rozkręcaniu biznesu w postaci warsztatu. Ruszyłeś coś? Bo jak coś to jestem potencjalnym klientem
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mihau
Świeżak
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Pią 19:37, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
BlackN napisał: | Czy SVka ma w główce ramy łożyska stożkowe (fabrycznie) tylko i wyłącznie? Słyszałem (w nieautoryzowanym serwisie), że można spotkać też kulkowe, których skręcanie (ściskanie) sensu nie ma... |
u mnie są kulkowe
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|