Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co sądzicie o tej oponie?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soeren
Świeżak


Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pionki/k. Radomia

PostWysłany: Czw 17:45, 31 Sty 2008    Temat postu: Co sądzicie o tej oponie?

Jak w temacie, nie chodzi mi zbytnio o jej wiek tylko raczej o model i markę i czy taka guma sprawdza się w sv-kach

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez soeren dnia Czw 17:46, 31 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartman
Stały bywalec


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 21:51, 31 Sty 2008    Temat postu:

To wymiar do SV, opona tzn jej parametry to chyba tak średniodobrze w stosunku do konkurencji, a w stosunku cena do jakości to extra.


Jednak, ja zdecydowałem się na podobny zakup, bo skusiła mnie cena zeszłej wiosny, kupiłem leżakowaną opone z roku 2003... Zrobiłem na niej bezpiecznie cały sezon, ok 5 tys km... Wszystko świetnie, byłem zadowolony, jednakże wczoraj miałem krótki przejazd i później patrze, a na oponie długie wzdłużne pęknięcie/przecięcie. Nie miałem czasu sie dłużej temu przyglądnąć, ale jutro pójdę wymontować aku to dokładnie to posprawdzam. Do tej pory byłem zadowolony, lecz jeśli pękła w tak dziwny sposób to więcej nie skuszę się na leżakowaną 4 letnią oponę. Jutro więcej info.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lolek
Stały bywalec


Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 23:00, 31 Sty 2008    Temat postu:

Ta opona jest fajna, szybko się sciera ale za to klei się nieźle.
tu masz fajny wykres na temat opon, czy na deszcz, na jak długi i jak twarda guma:

[link widoczny dla zalogowanych]

ja teraz kupiłem CTI Sport Attack, jest przeznaczona do jazdy raczej sportowej więc jest miękka *i jest rzeczywiście* a Ta tutaj jeest przed moją wiec jeszcze szybciej się zetrze... Zobacz gdzie jest oryginalny MEZ Z4.... daleko daleko....


Ostatnio zmieniony przez Lolek dnia Czw 23:02, 31 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kubo
SV Rider


Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trzebinia(-->Kraków)

PostWysłany: Czw 23:38, 31 Sty 2008    Temat postu:

Heja.

Ja mam u siebie na przodzie dokładnie ten model.
Zakupiłem go rok temu przed sezonem i jestem już PO 1 sezonie jazdy na niej.

Jakie odczucia? ogólnie opona OK.
Nie miałem do niej żadnych zastrzeżeń...
No własnie nie MIAŁEM... A dlaczego nagle zacząłem mieć?

A to dlatego, że wcześniej na tyle miałem Bridgestone'a jakiegoś(od zakupu tam siedział) i obie opony się zgrywały w miarę ok.
Tzn. wiedziałem jaki jest próg wyłożenia na zakręcie i myślałem, że 'tak ma być'.
Zmieniłem zdanie, keidy na tył zakupiłem nówkę Dunlop'a D208, a przód zostawiłem.

Teraz zauważyłem, jak Bridgestone słabo wypada... Kiedy jadę na zakręcie, tył jeszcze trzyma rewelacyjnie, więc się wykładam, aż tu nagle przód odjeżdża...

Po prostu opona jest OK dla osób jeżdżących turystycznie, lub po mieście NA WPROST...
Dla wymagających czegoś więcej od opony(właśnie trzymania w zakrętach ostrzejszych) opony nie polecam.

Ja swoją mam zużytą w 1/4, a mimo to na wiosnę ją sprzedaję i zakładam D208.

Zakupiłem opone tak samo z 2003roku, jak na aukcji i tak samo 180zł dałem(rok temu). Nie wiem skąd tyle tych opon jest w obiegu tak długo...

Dunlop'a mam nówkę 2007... I nastepny też już taki będzie... Jeśli ktoś nie siedzi w branży oponiarskiej, to nie polecam kupowania leżaków, bo sprzedający może wam jakąś ciemnotę wcisnąć...

Bajo Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartman
Stały bywalec


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 11:48, 01 Lut 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Oto co się stało z moją oponą (DUNLOP D207), dodam że zauważyłem to dopiero teraz, opona ma przejechane jedynie 4300km w sezonie 2007, a wyprodukowano ją w 2003. Pęknięcie bięgnie idealnie po obwodzie i się zamyka, głębokość to około 0.5mm. Ciśnienie jest ok, nigdy nie paliłem gumy.

Miał ktoś kiedyś taki przypadek?


Ostatnio zmieniony przez Bartman dnia Pią 11:52, 01 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cerb
Kontaktowy


Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mława
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 12:13, 01 Lut 2008    Temat postu:

Moj kumpel mial identyczny przypadek na Dunlop Arrowmax GT 501, opona nowka z pewnego zrodla, jezdzi na niej do dzisiaj. Ja osobiscie bym ja wymienil.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SALWADOR
Kontaktowy


Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: >>Wlkp<<Ostrów Wlkp>

PostWysłany: Pią 16:43, 01 Lut 2008    Temat postu:

Bartman ja mam dokladnie ten sam problem....tez mi tak pękła opana nawet w tym samym miejscu....nie mam pojecia co to jest :roll: :? ...a oponke mam Michelin Pilot sport...z 2005r :roll:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lolek
Stały bywalec


Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 17:50, 01 Lut 2008    Temat postu:

ale numer... czegoś takiego jeszcze nigdy nie widziałem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kronos
Stały bywalec


Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 11:03, 04 Maj 2008    Temat postu:

Witam, obudzę temat. Mam oryginalne opony i przebieg 10 000 km. Musze juz wymienić tył więc zastanawiam się nad Pirelli diablo 160/60/17 albo Pirelli Dragon w tym samym rozmiarze. Doradzcie cos bo nie znam się totalnie na gumach.
Zastanawiam się, czy nie wymienic kompletu (czyli tej z przodu też), tylko czy to ma sens bo jest jeszcze ok.

znalazlem coś takiego [link widoczny dla zalogowanych] lub [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Kronos dnia Nie 15:52, 04 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal
SV Rider


Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom / Warszawa
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 20:14, 05 Maj 2008    Temat postu:

Ja dopiero wymienilem oponki na michelin pilot road 2 i jestem bardzo zadowolony z nich Wesoly jak dla mnie super sie trzymaja w porownaniu z poprzednimi (metzeler me z4). Myslalem jeszcze nad pirelli diablo strada, metz z6 ale jednak wybor padl na michelin i nie zaluje Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kronos
Stały bywalec


Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 6:36, 06 Maj 2008    Temat postu:

Ostatecznie kupiłem te [link widoczny dla zalogowanych] 2 składnikowa mieszanka twarda po środku, miękka na bokach, nowy model. Jak się okazuje na o2o mam jeszcze fabryczne opony Dunlop.

Ostatnio zmieniony przez Kronos dnia Wto 6:37, 06 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
covboy
Kontaktowy


Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Supraśl Podlaskie

PostWysłany: Wto 7:10, 06 Maj 2008    Temat postu:

Fajne gumki, napisz cos wiecej jak potestujesz. U mnie też są jeszcze fabryczne (1999!!!) Na razie są jeszcze ok, ale sezon w pełni jak tak dalej pójdzie to też bedę w krótce zmieniał. Pozdro !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartman
Stały bywalec


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 7:26, 06 Maj 2008    Temat postu:

Kronos napisał:
Ostatecznie kupiłem te [link widoczny dla zalogowanych] 2 składnikowa mieszanka twarda po środku, miękka na bokach, nowy model. Jak się okazuje na o2o mam jeszcze fabryczne opony Dunlop.


Czyli jednak przód też wyższy.....
A co do modelu opon to chyba świetny wybór Wesoly


Ostatnio zmieniony przez Bartman dnia Wto 7:35, 06 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kronos
Stały bywalec


Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 7:38, 06 Maj 2008    Temat postu:

Nie, w mailu do sprzedającego napisałęm, że przód ma być 120/60 i bez problemu facet mi taką wyśle zamiast 120/70

W sumie to przednią mam jeszcze całkiem dobrą, no ale jak szaleć to szaleć.
Cena jest tez uważam rewelacyjna bo w sklepie za taki zestaw wyliczyli mi 1350 zł Te opony to technologiczny następca Pilot Road 2. Po przejechaniu pierwszych setek kilometrów napisze jak wrażenia.


Ostatnio zmieniony przez Kronos dnia Wto 7:47, 06 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartman
Stały bywalec


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 8:04, 06 Maj 2008    Temat postu:

Radzę uważać na początku, bo są śliskie. ostatnio byłem świadkiem jak motocyklista wyjechał z salonu na takich nówkach i na pierwszym zakręcie miał poslizg zakończony upadkiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kronos
Stały bywalec


Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 9:34, 06 Maj 2008    Temat postu:

Racja, opony muszą sie z lekka "zmatowić"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin