Autor Wiadomość
Kynias
PostWysłany: Sob 18:07, 15 Wrz 2007    Temat postu:

Witam
O ile się nie mylę to odpowiednio wersja:
S: 15/44
N: 15/45
Pzdr
Tiber
PostWysłany: Sob 13:16, 15 Wrz 2007    Temat postu:

Ile zebow jest standardowo w zebatkach przod/tyl? Chodzi mi o model z 2004r. Zamawiam na dniach zestaw napedowy, a w larsonie maja kilka opcji do wyboru. Chcialbym zostac przy ustawieniach fabrycznych.

Ok chyba znalazlem. Odpowiednio 15 i 44. Jesli jest inaczej to prosze o cynk.
Pit_R6
PostWysłany: Śro 6:59, 05 Wrz 2007    Temat postu:

Bartman napisał:
Pit jak sie sprawdza ten zestaw? Mam wizję wymiany i zaczynam sie interesować tym tematem...


Nie mam zastrzeżeń. Myślę, że można to spokojnie kupować. Podobno łańcuchy DIDa są najlepsze, a zębatki SunStar są montowane przez producentów w Japonii. Tak więc ryzyka raczej nie ma Wesoly
Bartman
PostWysłany: Wto 20:54, 04 Wrz 2007    Temat postu:

Pit jak sie sprawdza ten zestaw? Mam wizję wymiany i zaczynam sie interesować tym tematem...
PiotrFF
PostWysłany: Pon 20:40, 25 Cze 2007    Temat postu:

Kynias napisał:
witam.
mam pytanie: ile ogniw wg serwisówki powinien mieć łańcuch w sv 650n z 2005 roku? i jakie zębatki?
Bo z tego co słyszałem są różnice miedzy wersją S a N...
Pzdr


Wdł serwisówki SV N : DID 525 V8 110 ogniw
SV S : DID 525 V8 108 ogniw

Pozdr
Piotr
Kynias
PostWysłany: Pon 10:24, 25 Cze 2007    Temat postu:

witam.
mam pytanie: ile ogniw wg serwisówki powinien mieć łańcuch w sv 650n z 2005 roku? i jakie zębatki?
Bo z tego co słyszałem są różnice miedzy wersją S a N...
Pzdr
slayer
PostWysłany: Czw 19:48, 14 Cze 2007    Temat postu:

Dzieki
Pit_R6
PostWysłany: Czw 18:26, 14 Cze 2007    Temat postu:

slayer napisał:
Ja chce wiedziec gdzie kupiles
U Boruty zakladales?
Ten did byl rozpiety gdy kupowales?


A więc proszę:
www.motopasja.nazwa.pl
tel. kom. 609-450-084; 691-381-933

Miła obsługa i rzetelna informacja.
Można kupować też przez Allegro, ich nick to: Iwansky

Ponieważ katalog DIDa do mojego modelu zaleca zarówno 108 jak i 110 ogniw, wziąłem 110 - okazało się, że dwa trzeba było wyciąć.

Nie wiem, czy był spięty... Nie zwróciłem uwagi.

Montowałem u znajomego, który zawsze serwisował mi Yamahy (Piotrek - Orang, w Łomiankach), jakoś nie mogę się odkleić od tego serwisu, może dlatego, że jest tam zawsze miła atmosfera Wesoly No i mam blisko, a jak się już przeprowadzę, będę miał tam zawsze po drodze Wesoly
slayer
PostWysłany: Czw 9:47, 14 Cze 2007    Temat postu:

Ja chce wiedziec gdzie kupiles
U Boruty zakladales?
Ten did byl rozpiety gdy kupowales?
Pit_R6
PostWysłany: Śro 17:37, 13 Cze 2007    Temat postu:

Mam już nowy łańcuch, założyłem w poniedziałek Wesoly Wreszcie przestało mi dzwonić na trasie... Jak ktoś chce mogę podać namiar, gdzie kupiłem cały zestaw: łańcuch DID O-Ring i zębatki Sunstar = 430 zł. Montaż 120.
slayer
PostWysłany: Pią 15:04, 01 Cze 2007    Temat postu:

[/quote]



Slayer - Twoja wiedza jest imponująca. Dziękuję za pomoc Wesoly[/quote]
Bez przesady :oops:
Po to jest forum zeby odpowiadac na nurtujace pytania
Pit_R6
PostWysłany: Pią 14:44, 01 Cze 2007    Temat postu:

slayer napisał:
Wymiane zestawu mozna zrobic samemu pod warunkiem posiadania dobrych narzedzi.Przydalaby sie zakuwarka do lancuchow(jesli lancuch jest fabrycznie rozpiety).Bez zakuwarki mozna sie obejsc jesli lancuch jest fabrycznie spiety(wtedy trzeba zdjac wachacz).Fajna robota


Acha, no to jednak chyba skorzystam z pomocy fachowców :lol:

Slayer - Twoja wiedza jest imponująca. Dziękuję za pomoc Wesoly
slayer
PostWysłany: Pią 14:33, 01 Cze 2007    Temat postu:

Czyli powinienem nabyć x-ring, bo jest technologicznie lepszy i nowszy. Jak można stwierdzić czy łańcuch jest już na tyle wyciągnięty, że wymaga wymiany? Mam teraz koło ustawione na możliwie najdalszej pozycji od silnika. Luz sprawdza się bez obciążenia czy z obciążeniem? No i w jakich granicach powinien się wahać? Można zestaw napędowy wymienić samemu dysponując standardowymi narzędziami oraz garażem? :lol:[/quote]
W oryginale masz oring.Ja bym nie przeplacal ale to juz zalezy od ciebie.Jesli skonczyla sie regulacja to jest to oznaka ze lancuch sie skonczyl.Luz sprawdza sie bez obciazenia, na bocznej podstawce.Powinien wynosic ok 25-30 mm miedzy skrajnymi wychyleniami(sprawdzasz dolna czesc lancucha w polowie jego dlugosci).Wymiane zestawu mozna zrobic samemu pod warunkiem posiadania dobrych narzedzi.Przydalaby sie zakuwarka do lancuchow(jesli lancuch jest fabrycznie rozpiety).Bez zakuwarki mozna sie obejsc jesli lancuch jest fabrycznie spiety(wtedy trzeba zdjac wachacz).Fajna robota
Pit_R6
PostWysłany: Pią 14:08, 01 Cze 2007    Temat postu:

slayer napisał:
Dokladnie, did to najbardziej ceniony na swiecie producent lancuchow napedowych oraz rozrzadu.
Lancuch uszczelniony jest oringiem(ksztalt liter ''o'') lub x ringiem(wiadomo jaki ksztalt ).Gumowe uszczelnienie(zobacz u siebie na lancuchu) jest po to by utrzymac smar znajdujacy sie w ogniwach.X ring jest nowszym wynalazkiem, lepiej uszczelnia a przez to jest drozszy.
Acha.Wymienia sie caly zestaw a nie tylko lancuch.


Czyli powinienem nabyć x-ring, bo jest technologicznie lepszy i nowszy. Jak można stwierdzić czy łańcuch jest już na tyle wyciągnięty, że wymaga wymiany? Mam teraz koło ustawione na możliwie najdalszej pozycji od silnika. Luz sprawdza się bez obciążenia czy z obciążeniem? No i w jakich granicach powinien się wahać? Można zestaw napędowy wymienić samemu dysponując standardowymi narzędziami oraz garażem? :lol:
slayer
PostWysłany: Pią 14:01, 01 Cze 2007    Temat postu:

Dokladnie, did to najbardziej ceniony na swiecie producent lancuchow napedowych oraz rozrzadu.
Lancuch uszczelniony jest oringiem(ksztalt liter ''o'') lub x ringiem(wiadomo jaki ksztalt ).Gumowe uszczelnienie(zobacz u siebie na lancuchu) jest po to by utrzymac smar znajdujacy sie w ogniwach.X ring jest nowszym wynalazkiem, lepiej uszczelnia a przez to jest drozszy.
Acha.Wymienia sie caly zestaw a nie tylko lancuch.
Pit_R6
PostWysłany: Pią 13:44, 01 Cze 2007    Temat postu:

slayer napisał:
Jesli chodzi o lancuch to tylko did tak jak w oryginale.Zebatki sunstar(stosowane jako fabryczne w wiekszosci moto) lub afam.Taki zestaw zapewni stosunkowo dlugi okres uzytkowania.Nie rozsypie sie po kilku tysiacach jak np iris(slaby) lub rk(troche lepszy).


Dzięki serdeczne za pomoc. DID to producent, tak? Mam jeszcze pytanie dot. oznaczeń, X-Ring i O-Ring - co to jest? Przepraszam za infantylne pytanie ale nie miałem wcześniej do czynienia z takimi rzeczami a teraz muszę mieć jakąkolwiek wiedzę.
slayer
PostWysłany: Pią 9:32, 01 Cze 2007    Temat postu:

Jesli chodzi o lancuch to tylko did tak jak w oryginale.Zebatki sunstar(stosowane jako fabryczne w wiekszosci moto) lub afam.Taki zestaw zapewni stosunkowo dlugi okres uzytkowania.Nie rozsypie sie po kilku tysiacach jak np iris(slaby) lub rk(troche lepszy).
Adam Wojewoda
PostWysłany: Pią 7:52, 01 Cze 2007    Temat postu:

No ja z Gdańska jestem. Zaufanie to nr 1 w serwisie. 2 to profesjonalizm. Yamaha chyba droga co. W 3-mieści tylko jednemu ufam a jest 5.
Pit_R6
PostWysłany: Pią 1:12, 01 Cze 2007    Temat postu: Łańcuch, możecie polecić coś konkretnego?

Powoli zbliża się czas wymiany łańcucha, jakie macie doświadczenia w tym temacie? Przeglądałem Allegro i są chyba trzy typy łańcuchów do SV-ek. Na pewno jest też jakiś wybór Larsson'ie.
Napiszcie co warto kupić a czego nie. Dotąd oddawałem sprzęty do ASO i - mając pełne zaufanie do konkretnego serwisu - pozostawiałem im wybór, jednak w tym roku sytuacja trochę się zmieniła i nie bardzo mogę tak nonszalancko zarzadzać funduszami, większość kasy pochłania mi teraz nowe lokum. Zresztą to był serwis Yamahy a teraz mam Suzi Wesoly
Będę wdzięczny za zawsze cenne opinie :lol:

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group