Autor Wiadomość
ostek
PostWysłany: Pon 20:31, 14 Kwi 2008    Temat postu:

przekładałem całe ,nie rozbierałem go to niewiem ,ale jak już ktoś pisał chyba tuleje mają inny wymiar
slayer
PostWysłany: Pon 9:26, 14 Kwi 2008    Temat postu:

Ostek, przekladales cale zawieszenie.Czy mozna przelozyc tylko sruby regulacyjne razem z tulejkami?
pszym
PostWysłany: Sob 23:47, 12 Kwi 2008    Temat postu:

wow! To fajnie, bo w wersji bez regulacji to wszystko...pływa...
ostek
PostWysłany: Pią 21:01, 11 Kwi 2008    Temat postu:

no właśnie ,nic skomplikowanego ,właśnie zrobiłem to co napisał mój przedmówca ,jezdzi sie o niebo lepiej ,zawiecha dużo sztywniejsza ,wszystko pasawało i koszt niezbyt duży bo udało mi sie kupic okazyjnie.

Przypominam o regulaminie.

kermadec
WarDog
PostWysłany: Pią 16:19, 11 Kwi 2008    Temat postu:

slayer napisał:
ostek napisał:
ja dzisiaj przekładam całe zawiecho z wersji z regulacją

To napisz cos wiecej.Taka informacja na pewno sie przyda dla osob ktore chca zrobic to samo.


Przełożenie kompletnego zawieszenia nie jest chyba skomplikowane nawet dla początkującego...Zdjąć koło, zaciski, błotnik, poluzować półki i wyciągnąć. A potem odwrotna kolejność.
ostek
PostWysłany: Pią 15:26, 11 Kwi 2008    Temat postu:

Naturalnie,jak zrobie to opisze

Spacja, kropeczka... Zgubiły się?

kermadec
slayer
PostWysłany: Pią 11:53, 11 Kwi 2008    Temat postu:

ostek napisał:
ja dzisiaj przekładam całe zawiecho z wersji z regulacją

To napisz cos wiecej.Taka informacja na pewno sie przyda dla osob ktore chca zrobic to samo.
ostek
PostWysłany: Pią 11:17, 11 Kwi 2008    Temat postu:

ja dzisiaj przekładam całe zawiecho z wersji z regulacją
slayer
PostWysłany: Pią 16:46, 04 Kwi 2008    Temat postu:

Lagi sa takiej samej dlugosci.Roznice sa w dlugosci tulejek ktore znajduja sie pod korkami.Mysle ze taka przekladka bylaby mozliwa.
Kanalia
PostWysłany: Pią 16:44, 04 Kwi 2008    Temat postu:

z tego co widzialem na rysunkach jest inny korek z regulacja i dodatkowo na tej tuleji wewnatrz jest stalowy krażek ktorego w wersji bez regulacji niema
WarDog
PostWysłany: Pią 15:32, 04 Kwi 2008    Temat postu:

Tzn. masz na myśli lagi? Czy jakieś tuleje wewnątrz? Drążę temat, bo myślę, czy gdybym kupił np. połamany widelec z regulacją, to dałoby się przełożyć?
slayer
PostWysłany: Czw 13:35, 03 Kwi 2008    Temat postu:

Nie wystarczy sama podmiana.Wersje z regulacja maja krotsze tuleje ktore sa bezpoosrednio pod korkami.
WarDog
PostWysłany: Czw 12:29, 03 Kwi 2008    Temat postu: Przeróbka zawieszenia na regulowane

Panowie czy ktoś się orientuje, jaka jest różnica pomiędzy zawieszeniami z przodu w wersji z regulacją i bez? Zastanawiam się, czy jest możliwość przeróbki. Bo jeśli wystraczy zmienić tylko "górę" czyli korki ze srubami, to byłaby to prosta przeróbka. Chyba, że zmiany są większę lub całkiem inna konstrukcja widelca.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group