Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna
->
Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum zostało przeniesione na nowy adres: http://www.suzukisv.pl . ZAPRASZAMY!
----------------
W razie problemów z logowaniem na nowym adresie proszę o kontakt. Kermadec
Suzuki SV 650/1000 (N/S)
----------------
Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rafał
Wysłany: Wto 23:37, 25 Wrz 2007
Temat postu:
No i mi się przytrafiło - 10 min. po uruchomieniu silnika i ruszeniu, na pierwszym zakręcie 90 st. - się mi uśliznęło :-) Super wrażenie - szczególnie, że obyło się bez gleby :-)
Sienkos
Wysłany: Wto 9:31, 25 Wrz 2007
Temat postu:
nop fajna sprawa co dzień sie bawię jak jadę o 7 do pracy:P. wyjścia z zakrętów jak na crossowce
jednak doświadczenia z 14 letniego śmigania na crossowkach na drodze baaardzo sie przydają
budda
Wysłany: Wto 9:19, 25 Wrz 2007
Temat postu:
Niestety troche za mocno i mozna sie wylozyc
Bartman
Wysłany: Pon 13:46, 24 Wrz 2007
Temat postu:
Wystarczy zdecydowanie odkręcicc manetę na 1 lub 2 drugim biegu a poślizg gwarantowany szczególnei w dzi obecne w godzinach porannych lub wieczornych
Rafał
Wysłany: Pon 13:42, 24 Wrz 2007
Temat postu:
EEE... trochę to dla mnie za wcześnie, aby sie cieszyć z uślizgów - jeżdżę dopiero od lipca 07. Będe sie starał jeszcze bardziej uważać :-)
budda
Wysłany: Pon 9:04, 24 Wrz 2007
Temat postu:
Jak troche "zamyszkuje" tyl jest fajna zabawa i latwa korekta.Najbardziej trzeba uwazac na pasach i zacienionych odcinkach.
cerb
Wysłany: Sob 11:30, 22 Wrz 2007
Temat postu:
No oponka lubi czasem odjechac na bok, szczegolnie odczulem to w czwartek rano jadac do pracy (bylo jakies 3 stopnie na plusie), albo na swiezo polozonym asfalcie tez lubi zatanczyc. Zsade mam taka jak jest zimno to nie odkrecam za mocno bo jedyne co moze mnie spotkac to gleba.
Bartman
Wysłany: Sob 10:30, 22 Wrz 2007
Temat postu:
Powiem od siebei tyle ze w tempraturach wiosennych jak i jesiennych powiedzmy poniezej 15C tylne koło ostro sie ślizga przy redukcjach a nawet przy mocnym odkręceniu................ i cieżko jest zagrzać taką oponę podaczas jazdy, trzeba po prostu więcej uważać....A małe poślizgi też są fajne, więc.....
Rafał
Wysłany: Pią 22:42, 21 Wrz 2007
Temat postu: Opony vs. temperatura zewnętrzna.
Szanowni,
Słyszałem, że opony motocyklowe przy pewnych temperaturach powietrza w poważnym stopniu zaczynają tracić przyczepność. Jak to wygląda w rzeczywistości? Kiedy gumy zaczynają "plastikowieć"?
Starałem się znaleźć coś na stronach producentów, ale jakoś nie wyszło.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin