Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna
->
Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum zostało przeniesione na nowy adres: http://www.suzukisv.pl . ZAPRASZAMY!
----------------
W razie problemów z logowaniem na nowym adresie proszę o kontakt. Kermadec
Suzuki SV 650/1000 (N/S)
----------------
Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Skowronn
Wysłany: Nie 18:56, 26 Lip 2009
Temat postu:
Niedawno podobny problem miał mój brat ze swoją Hondą CB750. Przy przyspieszaniu na pierwszym i drugim biegu coś stukało a motocykl szarpał. Po nasmarowaniu łańcucha problem znikł. Później okazało się że jest nierówno wyciągnięty więc i tak trzeba było go wymienić. Co ciekawe po zdjęciu go z zębatek część ogniw była zapieczona mimo tego że łańcuch był konkretnie nasmarowany a szarpanie znikło.
slayer
Wysłany: Nie 18:28, 26 Lip 2009
Temat postu:
U mnie przy przyspieszaniu stuka jak cholera.Czas na wymianę...
Kacperski
Wysłany: Nie 10:21, 26 Lip 2009
Temat postu:
Dzikus napisał:
Świece wymieniłem , ale nie pomogło . Dam ją do zobaczenia mechanikowi i napisze od razu co i jak może komuś się przyda .
.........
No i pisze , Kacperski masz u mnie browara . Łańcuch jest do bani . W jednym miejscu luz 3 cm w drugim 3 mm .
No i co dalej ? Cały napęd ?? Cholera zostało mi 2,5 kreski a tu takie coś .
Dopiero przeczytałem tą odpowiedź
Nieważne ile kresek ci się zostało, jak łańcuch rzęzi lub zaczyna podskakiwać to trzeba gada wymienić. Byłoby nieprzyjemnie gdyby wyskoczył z zębatki.
JURI
Wysłany: Sob 20:06, 25 Lip 2009
Temat postu:
Dzikus rozwiązałeś już ten problem, jestem ciekaw co było przyczyną tych szarpnięć.
Dzikus
Wysłany: Sob 19:42, 04 Lip 2009
Temat postu:
Świece wymieniłem , ale nie pomogło . Dam ją do zobaczenia mechanikowi i napisze od razu co i jak może komuś się przyda .
.........
No i pisze , Kacperski masz u mnie browara . Łańcuch jest do bani . W jednym miejscu luz 3 cm w drugim 3 mm .
No i co dalej ? Cały napęd ?? Cholera zostało mi 2,5 kreski a tu takie coś .
Matusz
Wysłany: Pią 23:31, 03 Lip 2009
Temat postu:
Nie wiem dokladnie, sprawdz swiece i wszystkie filtry
Dzikus
Wysłany: Pią 18:46, 03 Lip 2009
Temat postu:
Nie wytłumaczyłem do końca , nie chodzi o typową dla sv narowistość. Na przykład jadę sobie stałą prędkością dajmy na to 90 km/h 5 000 obrotów , droga prawie nówka , żadnych kolein . I zamiast jechać płynnie ona mi przerywa , weźcie sobie pasek od spodni i machajcie nim jak najszybciej , identyczny dźwięk , szarpie mi tą kierownicą jakby się dławiła bidulka . Przy wyższych biegach problem znika . Jak ją kupiłem w lutym szarpała tylko na 1ce , to myślałem że to normalne , ale teraz to mnie martwi .
Matusz
Wysłany: Pią 17:32, 03 Lip 2009
Temat postu:
Kazda SV S ma to do siebie ze troche szarpie, moja tez tak ma. Wystarczy nauczyc sie lekko odposzczac gaz czy tez dodawac go, tez myslalem ze mam za luzny lancuch, ale bylem u mechanika i powedzial ze jest dobrze naciagniety.
Dzikus
Wysłany: Pią 16:04, 03 Lip 2009
Temat postu:
Tylko że szarpie mi na biegach 1-3 niezależnie od obrotów , nie tylko na jedynce , dlatego mnie to martwi , sprawdzę ten łańcuch , ostatnio po czyszczeniu nie było lepiej , spróbuje go bardziej naciągnąć i dokładnie przepatrzyć każdy centymetr . Przynajmniej będzie pretekst żeby posiedzieć dłużej z Niuńką .
scr
Wysłany: Pią 15:45, 03 Lip 2009
Temat postu:
Za niskie obroty, szarpanie to 3tys obrotów i jedziemy na pół sprzęgle. Oczywiście nie za długo bo katuje to sprzęcik.
Kacperski
Wysłany: Pią 15:12, 03 Lip 2009
Temat postu:
Nierówno wyciągnięty łańcuch? Przesmaruj go dokładnie, przejedź się naokoło. Po wszystkim przetocz go po parkingu i sprawdź luz w różnych miejscach.
Ps. szarpać na 1 będzie zawsze, taki silnik, kwestia wyczucia :roll:
Dzikus
Wysłany: Pią 15:01, 03 Lip 2009
Temat postu: Regularne szarpanie
Spotkałem się z wieloma teoriami na temat używania pierwszego biegu .
Jedni mówią , że jedynka jest tylko do ruszania i wszelkie inne czynności trzeba robić na dwójce ( np. ósemka , szukanie miejsca na parkingu , powolny dojazd do skrzyżowania)
Spotkałem się też z opinią że moto na dwójce się męczy przy tak małych obrotach , że to co robisz przy małej prędkości masz robić na jedynce .
W mojej sv przy odpuszczeniu manetki do końca , wtedy gdy toczy się sama na jedynce , w momencie jak chce przyspieszyć dość mocno szarpie , tak że płynne przejście z "pyrkania" do normalnej jazdy jest niemożliwe , szczególnie przy zakręcaniu .
Za luźny łańcuch ?
Jak wy korzystacie z pierwszego/drugiego biegu ?
Druga sprawa to delikatne równomierne i nasilające się wraz ze wzrostem prędkości szarpanie , wyobraźcie sobie coraz szybciej obracający się duży wiatrak , właśnie taki odgłos wydaje moja vka . Im moto jest bardziej obciążone tym mocniejsze są te szarpnięcia . Co ciekawe szarpanie i odgłos znika na wyższych biegach .
Znowu łańcuch ? Zapchane gaźniki ? filtr ? Coś innego ... ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin