Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna
->
Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum zostało przeniesione na nowy adres: http://www.suzukisv.pl . ZAPRASZAMY!
----------------
W razie problemów z logowaniem na nowym adresie proszę o kontakt. Kermadec
Suzuki SV 650/1000 (N/S)
----------------
Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
PiotrFF
Wysłany: Śro 12:56, 31 Mar 2010
Temat postu:
Co za niefart :-( Gdzie naprawiasz? U Gumisia?
W sobotę jadę wymienić oponki właśnie na Michałki 2CT
cyber_human napisał:
Cóż, kupiłem nowiutkiego Michelina Pilot Road 2 w sierpniu roku dziewiątego...
Dziś zobaczyłem gwóźdź... Opona ma 1 kkm, może 2...
Żal ogromny... Będę łatał...
Chyba, że mi Autocasco pokryje, bo ponoć Allianz kryje... Się zobaczy. Zamelduję...
cyber_human
Wysłany: Wto 23:03, 30 Mar 2010
Temat postu:
Cóż, kupiłem nowiutkiego Michelina Pilot Road 2 w sierpniu roku dziewiątego...
Dziś zobaczyłem gwóźdź... Opona ma 1 kkm, może 2...
Żal ogromny... Będę łatał...
Chyba, że mi Autocasco pokryje, bo ponoć Allianz kryje... Się zobaczy. Zamelduję...
opal
Wysłany: Sob 0:43, 04 Lip 2009
Temat postu:
Ja również jeżdzę na łatanej oponie. Z tyłu miałem jakiś mały wkręt wbity centralnie na środku. Mój znajomek kupił na początku sezonu nową sztukę i złapał za jakiś czas kapcia. Też coś się wbiło w oponę. Szkoda wyrzucać całkiem dobrą oponę. Była załatana i śmiga dalej. Jasne, że nie polecam nikomu łatania, ale jak widać da się jeździć. Jak jest kasa, to na pewno lepiej kupić nową.
scr
Wysłany: Czw 12:48, 02 Lip 2009
Temat postu:
Co do tematu, czy ktoś może polecić gdzie kupić zestaw do samodzielnego kłucia i zasznurowywania opony + naboje do pompowania ?
Lece w trasę niedługo więc sprzęcik (oby nie) może się przydać.
Tiber
Wysłany: Czw 9:47, 02 Lip 2009
Temat postu:
Bobek zniknie po paru km. :wink:
Razor
Wysłany: Śro 21:30, 01 Lip 2009
Temat postu:
Ja zwulkanizowałem wczoraj - koszt 45zł. Teraz mi taki bobek mały wystaje w miejscu gdzie nabiłem gwoździa. Gość, który mi zrobił powiedział, że musi wytrzymać, ale doradza mi zmianę opon ze względu na już słaby stan bieżnika
Skowronn
Wysłany: Wto 17:24, 30 Cze 2009
Temat postu:
Też niedawno przebiłem tylną oponę. Zawulkanizowałem ją ale zakładać nie mam zamiaru. Przykra sprawa bo opona była w całkiem niezłym stanie
Razor
Wysłany: Pon 1:21, 29 Cze 2009
Temat postu:
No ja też złapałem kapcia z tyłu w czwartek. Dziś dopiero do domu wróciłem z mazur i jutro się za to zabiorę. Motocykl stoi bez podnośnika na boku, myślę, że przez te kilka dni raczej się nic nie powinno stać. Zdejmuję koło i jadę do wulkanizacji, gdyż w tej chwili nie mam pieniędzy na nowe laczki ;-) Co prawda i tak miałem je zmienić, ale dokończę już na nich sezon.
Benon
Wysłany: Nie 21:13, 28 Cze 2009
Temat postu:
Ja bym wymienił i to szybko.
Kumpel w R6 miał bardzo delikatne przecięcie przedniej opony tak z 2mm no i dzisiaj mu strzeliła... Miła chopak szczęście, że akurat dotaczał się do świateł a nie zapier.dalał 270 km/h.
Odgłos był taki, że myślałem, że mi z tłumika strzeliło a tu oponkę rozerwało na długości jakieś 5 cm wzdłuż.
Szkoda, że foty nie zrobiłem ku przestrodze...
Carry
Wysłany: Nie 11:22, 28 Cze 2009
Temat postu:
Opony motocyklowe są to opony typu Bias (włókna są ułożone na całej oponie pod różnymi kątami), różnią się więc od samochodowych Radiali (włókna są wzdłużnie). Samochodową warto łatać tylko jak jest na czole przebita, jak na boku to można zapomnieć. Motocyklowe są mocniejsze przez to, że maja również większą wytrzymałość boczną. Spokojnie można zakleić taką oponę w punkcie wulkanizacji i jeździć dalej (szczególnie jeśli jest przebita na czole).
Jeśli chodzi o pianki itp, to odradzam zdecydowanie. W zakładzie mogą ci powiedzieć, że nie będa łatać takiej opony bo po użyciu czegoś takiego jest często do wyrzucenia. Zdemontuj koło, i do wulkanizatora. Amen przy niedzieli.
PęDZEL
Wysłany: Sob 19:57, 27 Cze 2009
Temat postu:
Najlepszym sposobem na załatanie opony podczas wyprawy jest wożenie ze sobą zestawu tzn. "sznurów wulkanizacyjnych", bardzo skuteczna metoda
A jeżeli chodzi i łatanie opon, to mi to nie robi żadnej różnicy, przejeździłem już tysiące kilometrów na łatanych oponach i nic mi się nie stało, oczywiście nie namawiam do jeżdżenia na oponach łatanych bo każdy wybiera sam.
Jeżeli opona jest profesjonalnie załatana to nie ma żadnej możliwości odklejenia się łatki czy czegokolwiek, jest 100% pewna
Powiedzcie mi czy ktokolwiek z Was miał przypadek, że coś się stało z taką oponą podczas jazdy ???
Owca007
Wysłany: Sob 17:53, 27 Cze 2009
Temat postu:
Też tak myślę jeżeli dziurka jest nie duża to czemu nie zakleić
scr
Wysłany: Sob 17:47, 27 Cze 2009
Temat postu:
Gdy złapałem gwoździa w tylnej oponie pojechałem do serwisu zuzuki i zatkali ją na gorąco sznurkiem. Do dziś żyję, moto jeździ w winklach tak jak jeździło, na oponce jest lekkie wybrzuszenie zachowujące się jak reszta opony. Napewno lepiej kupić nową oponkę ale jeśli portfel jest dziurawy to nic nie szkodzi taki workaround.
lukkas00
Wysłany: Sob 16:47, 27 Cze 2009
Temat postu:
Sam ostatnio byłem w takiej sytuacji prawie wszyscy doradzali mi nowa oponę. I tak zrobiłem Wtedy masz spokój psychiczny i przede wszystkim bezpieczeństwo!!
Mily_SV650s
Wysłany: Sob 14:25, 27 Cze 2009
Temat postu:
na opakowaniu nappisane jest ze nie wolno usuwac przedmiotu ktory zrpbil dziure oraz ze mozna jjechac z predkoscia nie wieksza jak 80 a przy najblizszej mozliwosc udac sie do wulkanizacji.
Sam przetstowalem ten srodek w samochodzie i powiem ze mialem mala pusze ktora dziala do 14 max a mialem 16 w swoim aucie a jednak dal sobie rade. Zakleil dziure i napompowal powietrza do jakiej 1.4 atm. W wulkanizacji marudzili mi ze maja dyzo czyszczenia ale to czyszczenie to wytarcie szmata opony dokladniej wewnatrz bo to nie jest pianka tylko takie mleczko ktore uszczelnia. Nadal mam teraz wieksze opakowanie i woze zamiast zapasowki w samochodzie.
mizgard
Wysłany: Sob 14:01, 27 Cze 2009
Temat postu:
Jak widac w opisie tego środka działa na dystansie 50km.
Motocyklowych opon się nie kołkuje...
Także tylko i wyłącznie nowa,tą spalić
luke
Wysłany: Sob 12:54, 27 Cze 2009
Temat postu:
Nowa opona. Nie chciał bym mieć świadomości że mam łataną gumę jadąc z prędkością grubo powyżej 150km/h. Bezpieczeństwo ponad wszystko jeśli można w ogóle mówić o bezpieczeństwie
.
Owca007
Wysłany: Sob 12:32, 27 Cze 2009
Temat postu: No i stało się DEFEKT ! :( [Naprawa opony]
Panowie stała się przykra rzecz tyle szczęści, że nie w moim motocyklu ale mi też kolegi szkoda jak swojej maszyny. Złapaliśmy wczoraj gumę wracając z Oleśnicy na Wrocek ;( I teraz co ??? Zmieniać oponę łatać czy może magiczny środek
Nie jest mocno uszkodzona przebita śrubą 6 mm sam wyciągałem
Co myślicie o tych preparatach ???
http://www.allegro.pl/item660722779_zloty_srodek_na_gume_motul_tyre_repair.html
jest ktoś kto może miał z takim czymś do czynienia i jak się to sprawdza.
Bo tak jakoś myślę, że to przydaje się tylko w trasie poza domem jak piszą dojazd do najbliższego serwisu. Ale jak opona na to w środku ????
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin